Están dispoñibles en aberto as gravacións do taller “Herramientas gratuítas para la gestión e coordinación de equipos Slack”, que tivo lugar dentro da programación de cursos online.
Este taller on line estivo orientado á xestión de pequenos estudos de arquitectura (entre 1 e 5 persoas) e tivo como obxectivo que os alumnos adquiran coñecementos e habilidades para:
- Coñecer e xestionar ferramentas de comunicación dixital que permitan establecer a rastrexabilidade das comunicacións relacionadas cos diferentes proxectos e traballos do estudo.
- Aprender a xestionar as comunicacións con colaboradores internos, así como con potenciais colaboradores ou axentes externos para a organización para que estean integradas de xeito eficiente na propia canle de comunicación do estudo.
Seminario web 1: xoves, 2 de abril.
Parte I: Conceptos xerais
A estratexia de comunicación do estudio.
Criterios xerais para establecer unha estratexia de comunicación interna de estudio e unha estratexia de comunicación propia de proxecto.
Canles tradicionais vs novas canles de comunicación.
Vantaxes e inconvintes das canles de comunicación tradicionais fronte ás novas canles de comunicación e a importancia de convertir datos en información.
Distintas canles, distintos códigos.
Características diferenciadoras das novas canles de comunicación e vantaxes da súa aplicación na xestión de proxectos.
Seminario web 2: venres, 3 de abril.
Parte II: Ferramentas
Slack como feerramenta de comunicación e xestión.
Manexo e configuración da ferramenta Slack alineada coa estratexia de comunicación interna e externa do estudio.
Uso de Slack.
− Espazos de traballo.
− Canles.
− Mensaxes.
− Fíos.
− Mencións.
− Notificacións.
Integracións
− Correo electrónico.
− Aplicacións de terceiros.
− Teléfono móvil.
Disponible grabación del taller “Herramientas gratuitas para la gestión y coordinación de equipos | Slack”
Están disponibles en abierto las grabaciones del taller “Herramientas gratuítas para la gestión y coordinación de equipos Slack”, que tuvo lugar dentro de la programación de cursos online.
Este taller on line estuvo orientado a la gestión de pequeños estudios de arquitectura (entre 1 e 5 personas) y tuvo como objetivo que los alumnos adquieran conocimientos y habilidades para:
- Conocer y xestionar herramientas de comunicación digital que permitan establecer la rastreabilidad de las comunicaciones relacionadas con los diferentes proyectos y trabajos del estudio.
- Aprender a gestionar las comunicaciones con colaboradores internos, así como con potenciales colaboradores o agentes externos para la organización para que estén integradas de manera eficiente en el propio canal de comunicación del estudio.
Seminario web 1: jueves, 2 de abril.
Parte I: Conceptos generales
La estrategia de comunicación del estudio.
Criterios generales para establecer una estrategia de comunicación interna de estudio y
una estrategia de comunicación propia de proyecto.
Canales tradicionales vs nuevos canales de comunicación.
Ventajas e inconvenientes de los canales de comunicación tradicionales frente a los
nuevos canales de comunicación y la importancia de convertir datos en información.
Distintos canales, distintos códigos.
Características diferenciadoras de los nuevos canales de comunicación y ventajas de su
aplicación en la gestión de proyectos.
Seminario web 2: viernes, 3 de abril.
Parte II: Herramientas
Slack como herramienta de comunicación y gestión.
Manejo y configuración de la herramienta Slack alineada con la estrategia de
comunicación interna y externa del estudio.
Uso de Slack.
− Espacios de trabajo.
− Canales.
− Mensajes.
− Hilos.
− Menciones.
− Notificaciones.
Integraciones
− Correo electrónico.
− Aplicaciones de terceros.
− Teléfono móvil.