Fallo do Concurso das marxes do río Miño ao seu paso pola cidade de Tui

Posted by / 9 enero 2020 / Categories: Concursos, Publicada en Portada / 2 Comments

Anúnciase o fallo do Concurso de proxectos, a nivel de ideas, para a reordenación da fronte fluvial do río Miño ao seu paso pola cidade de Tui.

O xurado acordou conceder os seguintes premios:

Primeiro premio e gañador do concurso, á proposta presentada baixo o lema «Marxes Líquidas», correspondente ao equipo de Dona María Fandiño Iglesias e Dona Miriam García García.

Primeiro accésit, á proposta presentada baixo o lema «Desde la memoria al medioambiente» correspondente ao Estudio MMASA Muñiz Mas Alfaya, SLP, de D. Luciano González Alfaya e Dona Patricia Muñiz Núñez.

Segundo accésit, á proposta presentada baixo o lema «Tui… de salones y balcones», correspondente ao equipo de Dona Cristina García Fontán e D. Óscar López Alba.

Mención honorífica á proposta presentada baixo o lema «RAIA 984».

Mención honorífica á proposta presentada baixo o lema «RE-HABITAR PAISAJES».

Noraboa a todos eles.

Enlace á resolución na Plataforma de Contratación do Sector Público.

• adolfo agra dice:

Creo que bastantes, podemos estar de acuerdo en que interesan más los proyectos que los nombres de los premiados, que también, enhorabuena a todos.
    Digo esto para pedir al coag si puede convencer a la entidad que convoca para que publique los proyectos presentados (los tienen en pdf, todos), obviamente los premiados también.
    Es orgullo para los ganadores y aprendizaje y beneficio para el resto, participantes o no. Muy necesario fomentar una crítica sobre los proyectos más allá de sus autores.
    Creo que estaría muy bien que esto fuese ya una costumbre (reclamar este conocimiento colectivo) *
    * no consigo entender porqué la administración autonómica/local galega nunca hace pública esta información tan valiosa. Ahí tenemos que estar los arquitectos y el coag para explicarles porqué es tan necesaria.

Esperando a que se publiquen los proyectos, gracias.

• Secretaría dice:

Estimado Sr.:

En relación con su propuesta, a la directiva del COAG le parece una buena idea, por lo que se procederá a solicitar a las entidades convocantes de los concursos la publicación de las propuestas presentadas, bien en sus respectivas páginas web o bien a través de la web colegial.

Atentamente,

Secretaría colegial.