Workshop: Tralas pegadas do Camiño de Inverno nas paisaxes da Ribeira Sacra

0
Posted by / 29 enero 2020 / Categories: Formación, Xornadas / Jornadas / 0 Comments

A Escola Galega da Paisaxe organiza do 2 ao 6 de marzo de 2020, un workshop dedicado ao Camiño de Inverno no tramo Monforte de Lemos-Chantada.

O obxectivo é analizar as paisaxes e os patrimonios da Ribeira Sacra, e propoñer estratexias de delimitación, intervención, e desenvolvemento a partir dun traballo multidisciplinar con estudantes, expertos e profesionais de recoñecido prestixio, contando tamén cos axente locais. Neste segundo workshop analizarase o tramo que vai dende Monforte de Lemos a Chantada.

O formato dos workshops será unha combinación de intervencións dos expertos nas distintas materias, visitas de campo nas que os participantes poidan observar sobre o terreo as cuestións tratadas, e tomen contacto co territorio, debatendo máis tarde entre eles e cos expertos e os veciños para facer finalmente as propostas orientadas a resolver os obxectivos fixados.

O seminario está dirixido principalmente a enxeñeiros, arquitectos, paisaxistas, xeógrafos e outros profesionais que traballan ou teñan interese na posta en valor e a divulgación da cultura e os valores do medio rural. Así como, a aquelas persoas vinculadas ao territorio que traballen en turismo ou desenvolvemento rural.

Data da inscripción: antes do 25 de febreiro de 2020.

Máis información na web


Workshop: Tras las huellas del Camino de Inverno en los paisajes de la Ribeira Sacra

La Escuela Gallega del Paisaje organiza del 2 al 6 de marzo de 2020, un workshop dedicado al Camino de Invierno en el tramo Monforte de Lemos-Chantada.

El objetivo es analizar los paisajes y los patrimonios de la Ribeira Sacra, y proponer estrategias de delimitación, intervención, y desarrollo a partir de un trabajo multidisciplinar con estudiantes, expertos y profesionales de reconocido prestigio, contando también con los agentes locales. En este segundo workshop se analizará el tramo que va desde Monforte de Lemos a Chantada.

El formato de los workshops será una combinación de intervenciones de los expertos en las distintas materias, visitas de campo en las que los participantes puedan observar sobre el terreno las cuestiones tratadas, y tomar contacto con el territorio, debatiendo más tarde entre ellos y con los expertos y los vecinos y vecinas para hacer finalmente las propuestas orientadas a resolver los objetivos fijados.

El seminario está dirigido principalmente a ingenieros, arquitectos, paisajistas, geógrafos y otros profesionales que trabajen o tengan interés en la divulgación de la cultura y los valores del medio rural. Así como, la aquellas personas vinculadas al territorio que trabajen en turismo o desarrollo rural.

Fecha de la inscripción: antes del 25 de febrero de 2020.

Más información en la web.

About the author

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On Youtube