Visita á obra da estación VIALIA de THOM MAYNE_VIGO

23 Out 2019

A Delegación de Vigo do COAG organiza unha visita guiada ás obras do edificio da estación VIALIA de THOM MAYNE, que terá lugar o próximo martes día 5 de novembro, ás 10:00 da mañá.

A visita estará guiada por Pedro López Ruipérez, arquitecto director da obra.

Para asistir, é imprescindible inscrición previa. Estará aberta ata esgotar as prazas dispoñibles, que se adxudicarán por rigurosa orde de inscrición.

Obrigatorio calzado pechado e casco.

Máis información e inscrición AQUÍ

……….

La Delegación de Vigo del COAG organiza una visita guiada a las obras del edificio de la estación VIALIA de THOM MAYNE, que tendrá lugar el próximo martes día 5 de noviembre a las 10:00 de la mañana.

La visita estará guiada por Pedro López Ruipérez, arquitecto director de la obra.

Para asistir, es imprescindible inscripción previa. Estará abierta hasta agotar las plazas disponibles, que se adjudicarán por riguroso orden de inscripción.

Obligatorio calzado cerrado y casco.

Más información e inscripción AQUÍ