Atinne. Curso on line de diseño arquitectónico BIM con REVIT

22 Dec 2015

Curso orientado a estudantes e profesionais do sector da construción, arquitectura, enxeñaría e deseño de interiores, interesados en coñecer o proceso de elaboración dun proxecto de execución de espazos arquitectónicos co software Revit Architecture de AUTODESK.
Como funcionan estes cursos?
Sinxelamente te conectas desde o teu computador, tablet ou smartphone en directo á nosa pantalla e listo. Facilitaraseche un link de acceso á sesión e conectarasche directamente a través do programa de conferencias GoToMeeting.

O software Revit® de Autodesk® foi desenvolvido especificamente para a creación construtiva de modelos de edificación baixo a contorna B.I.M. (Building Information Modeling), e permite aos profesionais do deseño e a construción transformar as ideas iniciais do proxecto desde a fase conceptual até o desenvolvemento do proxecto de execución cun enfoque coordinado e homoxéneo baseado en modelos. Trátase dun único software que agrupa as características do deseño arquitectónico, a construción, a enxeñaría MEP (instalacións) e o deseño estrutural.

Datos do evento:
Docente: Jorge Cebreiro-Arquitecto.
Duración: 32 horas.
Datas: 25, 26, 27 e 28 de xaneiro de 2016, 1, 2, 3, 4 de febreiro de 2016.
Horario: luns, martes, mércores e xoves de 16:00 a 20:20 horas (20 minutos de descanso incluídos).
Onde: Atinne (C/ Anxo Rebollo 56-58 baixo, 15002 A Coruña).
Requisitos: É necesario un equipo con conexión a internet, o software instalado, altavoces ou auriculares e micrófono opcional. É recomendable unha pantalla de traballo e outra para visualizar a pantalla do profesor (outro computador, tablet ou smartphone).
Prezo:
240 € Prezo ordinario
200 € Colexiados COAG
180 €  Colexiados COAG con tramo de formación

Máis información e inscrición AQUÍ

……….

Atinne. Curso on line de diseño arquitectónico BIM con REVIT

Curso orientado a estudiantes y profesionales del sector de la construcción, arquitectura, ingeniería y diseño de interiores, interesados en conocer el proceso de elaboración de un proyecto de ejecución de espacios arquitectónicos con el software Revit Architecture de AUTODESK.
¿Cómo funcionan estos cursos?
Sencillamente te conectas desde tu ordenador, tablet o smartphone en directo a nuestra pantalla y listo. Se te facilitará un link de acceso a la sesión y te conectarás directamente a través del programa de conferencias GoToMeeting.

El software Revit® de Autodesk® ha sido desarrollado específicamente para la creación constructiva de modelos de edificación bajo el entorno B.I.M. (Building Information Modeling), y permite a los profesionales del diseño y la construcción transformar las ideas iniciales del proyecto desde la fase conceptual hasta el desarrollo del proyecto de ejecución con un enfoque coordinado y homogéneo basado en modelos. Se trata de un único software que agrupa las características del diseño arquitectónico, la construcción, la ingeniería MEP (instalaciones) y el diseño estructural.

Datos del evento:
Docente: Jorge Cebreiro – Arquitecto.
Duración: 32 horas.
Fechas: 25, 26, 27 y 28 de enero de 2016, 1, 2, 3, 4 de febrero de 2016.
Horario: lunes, martes, miércoles y jueves de 16:00 a 20:20 horas (20 minutos de descanso incluidos).
Dónde: Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).
Requisitos: Es necesario un equipo con conexión a internet, el software instalado, altavoces o auriculares y micrófono opcional. Es recomendable una pantalla de trabajo y otra para visualizar la pantalla del profesor (otro ordenador, tablet o smartphone).
Precio:
240 € Precio ordinario