Entrada en vigor “Guía de tramitación de traballos profesionais”

Posted by / 23rd Septiembre 2016 / Categories: coag, Guía de Redacción / Tags: , / 0 Comments

circular nº 29

Acordo da Xunta Xeral extraordinaria celebrada o 21 de setembro de 2016. Entrada en vigor da “Guía de tramitación de traballos profesionais” a partir do 7 de outubro.

cuio tenor literal é o seguinte:

APROBACIÓN PROVISIONAL, SE PROCEDE, DA “GUÍA DE TRAMITACIÓN DE TRABALLOS PROFESIONAIS” QUE SUBSTITÚE “AO MANUAL DE CÁLCULO DO PREZO DO VISADO COLEXIAL” COMO SISTEMA DE CÁLCULO DO PREZO DE VISADO COLEXIAL, QUE ENTRARÍA EN VIGOR CANDO SE COMPLETE A SÚA IMPLANTACIÓN INFORMÁTICA, E QUE SERÁ SOMETIDO A APROBACIÓN DEFINITIVA NA XUNTA XERAL ORDINARIA A CELEBRAR EN DECEMBRO DE 2016.

ENTRADA EN VIGOR:  a partir do 7 de Outubro.

A documentación relativa aos asuntos tratado na devandita sesión, así como a gravación da mesma, pódese consultar no apartado de Xuntas Xerais do panel de servizos colexial, no seguinte ENLACE

circular nº 29

Acuerdo de la Junta General extraordinaria celebrada el 21 de septiembre de 2016. Entrada en vigor de la ?Guía de tramitación de trabajos profesionales? a partir del 7 de octubre.

cuyo tenor literal es el siguiente:

APROBACIÓN PROVISIONAL, SI PROCEDE, DE LA “GUÍA DE TRAMITACIÓN DE TRABAJOS PROFESIONALES” QUE SUSTITUYE “Al MANUAL DE CÁLCULO DEL PRECIO DEL VISADO COLEGIAL” COMO SISTEMA DE CÁLCULO DEL PRECIO DE VISADO COLEGIAL, QUE ENTRARÍA EN VIGOR CUANDO SE COMPLETE SU IMPLANTACIÓN INFORMÁTICA, Y QUE SERÁ SOMETIDO La APROBACIÓN DEFINITIVA EN LA JUNTA GENERAL COMÚN A CELEBRAR EN DICIEMBRE DE 2016.

ENTRADA EN VIGOR: a partir del 7 de Octubre.

La documentación relativa a los asuntos tratado en la dicha sesión, así como la grabación de la misma, se puede consultar en el apartado de Juntas Generales del panel de servicios colegial, en el siguiente ENLACE