Atención telefónica o día 31 de marzo

Posted by / 27th marzo 2014 / Categories: coag / 0 Comments

Debido ao aluguer das antigas oficinas centrais do COAG, comunicado na circular 12/2014, de 21 de marzo, o vindeiro luns 31 de marzo levarase a cabo unha reorganización nas oficinas centrais o que conlevará unha redución da capacidade de atención telefónica do Colexio, polo cal recoméndase o emprego de medios de comunicación telemáticos para contactar co Colexio. Anticípanse desculpas polas molestias e incidencias que isto poida ocasionar.

……….

Debido al alquiler de las antiguas oficinas centrales del COAG, comunicado en la circular 12/2014, de 21 de marzo, el próximo lunes 31 de marzo se llevará a cabo una reorganización en las oficinas centrales lo que conllevará una reducción de la capacidad de atención telefónica del Colegio, por lo cual se recomienda el empleo de medios de comunicación telemáticos para contactar con el Colegio. Se anticipan disculpas por las molestias e incidencias que esto pueda ocasionar.