Xornada “Rehabilitación enerxética e descarbonización de edificios”

5 Dec 2022

O vindeiro martes 13 de decembro, terá lugar na Cámara de Comercio de A Coruña esta xornada presencial e de carácter gratuito, dirixida -principalmente- ó sector empresarial da inxeñaría, arquitectura e construcción ou a calquer interesado/a en materia de descarbonización de edificios. Falaremos sobre a importancia de tomar medidas no canto a redución da pegada de carbono dos edificios co obxectivo de minorar o seu impacto no cambio climático.

Orde do día / Axenda

Hora Programa
10:00 h RECEPCIÓN DE ASISTENTES
10:15 h INAUGURACIÓN
Dª. Ángeles Vázquez Mejuto. Conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda. Acompañada en Mesa Presidencial por Iberdrola e Cámara de Comercio da Coruña
10:30 h AXUDAS RD 853/2021 PARA A REHABILITACIÓN INTEGRAL DE EDIFICIOS
D. Heriberto García Porto. Director Xeral do Instituto Galego de Vivenda e Solo (IGVS)
11:00 h VISIÓN 360 DO SECTOR DA DESCARBONIZACIÓN DO CALOR NA VIVENDA
D. Ramón Corrochano Casares. Arquitecto
11:30 h – COFFEE BREAK – NETWORKING (20”)
11:50 h MESA REDONDA: CASOS DE ÉXITO
Dª. Coral Souto Díez. Gerente de SEINGENIA
D. Miguel Prada. Responsable comercial España y Escandinavia – División bombas de calor en ECOFORESTModerador: D. Yago García Gasalla. Responsable do Departamento de Eficiencia Enerxética na Dirección Global de Smart Solutions de IBERDROLA
12:30 h CLAUSURA
D. Antonio Couceiro Méndez. Presidente da Cámara de Comercio da Coruña.

RESERVE A SÚA PRAZA – AFORO LIMITADO

Inscribirse ao evento