Rianxo, 11 de decembro ás 18:00 h. Con este título preténdese dar a coñecer TRES PROPOSTAS levadas a cabo por tres equipos de arquitectos para converter treitos de estradas -nas que hoxe manda o automóbil- en lugares nos que sexa compatible o tránsito rodado coa vida das persoas
Sabemos que o século XX foi o século das máquinas, no que se crearon vías de comunicación entre as cidades, e co paso do tempo incrementouse a velocidade e tamén o poderío do motor, e en moitos destes casos, a propia estrada DIVIDE en dous esas localidades que foron medrando ao seu pé, pola oportunidade de vida que no seu tempo tiveron. Casos como o da estrada AC-305, que traza unha liña que divide Taragoña, Palmeira, Escarabote ou A Pobra do Caramiñal en DÚAS PARTES, e que impiden o normal tránsito das persoas entre esas dúas partes, por ser un elemento perigoso e incómodo.
PALMEIRA:
A proposta da Fundación RIA (David Chipperfield) pretende facer máis humano o treito da estrada que cruza a localidade.
CANGAS-MOAÑA:
Será a vía peonil máis longa de Galicia, tamén a primeira en abarcar dous concellos, grazas á proposta do Estudo RURBAN, e que está a punto de comezar as obras.
TARAGOÑA:
Igual que en Palmeira, a localidade está partida por mor da AC-305, cando o tránsito de longo percorrido circula pola Autovía do Barbanza. Durante os cursos de verán da Universidade da Coruña en Rianxo, os estudantes e profesores estudaron esta localidade, e é intención tratar de dulcificala para as persoas que viven no ámbito, que poida ser considerada “como unha rúa máis”, dándolle unhas pinceladas de humanización.
Ámbolos tres equipos de arquitectos exporán todo isto no Auditorio de Rianxo, o día 11, martes, a partires das seis da tarde.
Un encontro aberto á arquitectos, paisaxistas, alcaldes, e cidadanía en xeral, que terán que se inscribir porque o aforo é limitado (urbanismo.rianxo@gmail.com / 981.866.350)
Foro sobre Urbanismo y Movilidad: nuevas estrategias para viejas carreteras
Rianxo, 11 de diciembre a las 18,00 h. Con este título se pretende dar a conocer TRES PROPUESTAS llevadas a cabo por tres equipos de arquitectos para convertir trechos de carreteras -en las que hoy manda el automóvil- en lugares en los que sea compatible el tránsito rodado con la vida de las personas.
Sabemos que el siglo XX fue el siglo de las máquinas, en el que se crearon vías de comunicación entre las ciudades, y con el paso del tiempo se incrementó la velocidad y también el poderío del motor, y en muchos de estos casos, la propia carretera DIVIDE en dos esas localidades que fueron creciendo a su pie, por la oportunidad de vida que en su tiempo tuvieron. Casos como lo de la carretera AC-305, que traza una línea que divide Taragoña, Palmeira, Escarabote o A Pobra do Caramiñal en DOS PARTES, y que impiden el normal tránsito de las personas entre esas dos partes, por ser un elemento peligroso e incómodo.
PALMEIRA:
La propuesta de la Fundación RIA (David Chipperfield) pretende hacer más humano el trecho de la carretera que cruza la localidad.
CANGAS-MOAÑA:
Será la vía peatonal más larga de Galicia, también la primera en abarcar dos ayuntamientos, gracias a la propuesta del Estudio RURBAN, y que está a punto de comenzar las obras.
TARAGOÑA:
Igual que en Palmeira, la localidad está partida por causa de la AC-305, cuando el tránsito de largo recorrido circula por la Autovía del Barbanza. Durante los cursos de verano de la Universidad de A Coruña en Rianxo, los estudiantes y profesores estudiaron esta localidad, y es intención tratar de dulcificarla para las personas que viven en el ámbito, que pueda ser considerada “como una calle más”, dándole unas pinceladas de humanización.
Los tres equipos de arquitectos expondrán todo esto en el Auditorio de Rianxo, el día 11, martes, a partir de las seis de la tarde.
Un encuentro abierto a la arquitectos, paisajistas, alcaldes, y ciudadanía en general, que se tendrán que inscribir porque el aforo es limitado (urbanismo.rianxo@gmail.com / 981.866.350)