Publicado no DOG o 1 de febreiro o decreto polo que se aproba a nova normativa, a primeira deste tipo na comunidade e cuxas consideracións deberán ser integradas en todas as iniciativas que se promovan co fin de protexer os valores paisaxísticos, que entrará en vigor o 20 de febreiro.

O documento inclúe unha serie de normas de carácter obrigatorio para os novos instrumentos de planificación sectorial e urbanística e tamén recomendacións.

No documento recóllense as normas e directrices que deberán integrarse na totalidade de iniciativas que se promovan no territorio galego, coa finalidade de preserva e coidar os valores paisaxísticos. En definitiva, búscase compatibilizar a protección e mellora da paisaxe co desenvolvemento económico de Galicia.

Para iso, dentro das directrices inclúense por unha banda toda unha serie de normas que serán obrigatorias para os instrumentos de planificación sectorial e urbanística, así como para as estratexias rexionais e locais; e por outra, un listado de recomendacións que serán orientativas e suxiren limitacións ou condicións de carácter xenérico.

As novas Directrices da Paisaxe de Galicia, en todo caso, deberán integrarse en calquera plan, programa ou proxecto que se leve a cabo no territorio da comunidade, que, polo tanto, deberán ter en conta os valores paisaxísticos en todas as súas fases, respectando o carácter diferenciado das grandes áreas paisaxísticas e dos diferentes tipos de paisaxes.

Fonte: Xunta de Galicia.

Enlace ao DOG.

Enlace á información da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda.


Publicado el Decreto 238/2020, do 29 de diciembre, por el que se aprueban las Directrices de paisaje de Galicia

Se ha publicado en el DOG el 1 de febrero el decreto por el que se aprueba la nueva normativa, la primera de este tipo en la comunidad y cuyas consideraciones deberán ser integradas en todas las iniciativas que se promuevan con el fin de proteger los valores paisajísticos,  que entrará en vigor el 20 de febrero.

El documento incluye una serie de normas de carácter obligatorio para los nuevos instrumentos de planificación sectorial y urbanística y también recomendaciones.

En el documento se recogen las normas y directrices que deberán integrarse en la totalidad de iniciativas que se promuevan en el territorio gallego, con la finalidad de preserva y cuidar los valores paisajísticos. En definitiva, se busca compatibilizar la protección y mejora del paisaje con el desarrollo económico de Galicia.

Para eso, dentro de las directrices se incluyen por una parte toda una serie de normas que serán obligatorias para los instrumentos de planificación sectorial y urbanística, así como para las estrategias regionales y locales; y por otra, un listado de recomendaciones que serán orientativas y sugieren limitaciones o condiciones de carácter genérico.

Las nuevas Directrices del Paisaje de Galicia, en todo caso, deberán integrarse en cualquier plan, programa o proyecto que se lleve a cabo en el territorio de la comunidad, que, por lo tanto, deberán tener en cuenta los valores paisajísticos en todas sus fases, respetando el carácter diferenciado de las grandes áreas paisajísticas y de los diferentes tipos de paisajes.

Fuente: Xunta de Galicia.

Enlace al DOG (castellano).

Enlace á información da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda (castellano).