Publicación. Sabela e as zocas máxicas

13 maio 2014

O Proxectoterra é un proxecto de cooperación co mundo da educación do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia dirixido ás distintas etapas da Educación Obrigatoria co obxectivo de colaborar na construción do coñecemento que os escolares fan dos espazos que habitamos.

Este conto Sabela e as zocas máxicas forma parte dos recursos educativos elaborados polo Proxectoterra para Educación Infantil. Un xeito de orientar a observación e a vivencia dos seus espazos cotiás no ánimo de facelas o máis diversas, persoais e completas que sexa posible.

Da casa á escola é a idea que articula as tres historias deste conto. Un achegamento multisensorial e emocional/afectivo ao espazo vivido, que faga máis rica a construción mental que nestas idades temperás se está a facer dos tres ámbitos máis significativos na vida dos cativos: a casa, a escola e o camiño que percorren todos os días dunha á outra. Tres ámbitos: o privado, o social e o público, que estarán presentes ao longo das nosas vidas e que xa estamos a construír desde pequenos.

Un conto creado por
Lorena Mª Croques, Mª José del Río e Miriam Sedes

Ilustracións
Óscar Villán

Prezos
libro e caixa-maqueta – 10€ para colexiados, dispoñibles nas Delegacións do COAG
libro e caixa-maqueta – 13.90€ en librerías

……….

El Proxectoterra es un proyecto de cooperación con el mundo de la educación del Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia dirigido a las distintas etapas de la Educación Obligatoria con el objetivo de colaborar en la construcción del conocimiento que los escolares hacen de los espacios que habitamos.

Este cuento Sabela e as zocas máxicas forma parte de los recursos educativos elaborados por el Proxectoterra para Educación Infantil. Una manera de orientar la observación y la vivencia de sus espacios cotidianos con el fin de hacerlas lo más diversas, personales y completas que sea posible.

De la casa a la escuela es la idea que articula las tres historias de este cuento. Un acercamiento multisensorial y emocional/afectivo al espacio vivido, que haga más rica la construcción mental, que en estas edades tempranas se está haciendo de los tres ámbitos más significativos en la vida de los niños: la casa, la escuela y el camino que recorren todos los días de una a la otra. Tres ámbitos: el privado, el social y el público, que estarán presentes a lo largo de nuestras vidas y que ya estamos construyendo desde pequeños.

Un cuento creado por
Lorena Mª Croques, Mª José del Río e Miriam Sedes

Ilustraciones
Óscar Villán