Obradoiro: Constrúe a túa impresora 3D

4 Xul 2014

Atinne presenta este Taller de Impresión 3D, no que se ofrece unha alternativa ás impresoras 3D comerciais. Trátase dun curso intensivo de 16 horas no que cada alumno se familiarizará cos principios da impresión 3D, o software e os materiais de impresión mentres aprende a montar a súa propia impresora 3D Prusa i3 de código aberto (open source). Ao final do curso, cada alumno levará á súa casa a súa impresora Prusa i3 montada, lista para imprimir e cos coñecementos necesarios para iniciarse no apaixonante mundo da impresión 3D.

Cada asistente pode levar un acompañante gratis, podendo repartir o custo do curso entre ambos. Ao tratarse dun aforo tan reducido, rogamos cursar a inscrición canto antes.

PREGUNTAS FRECUENTES:
– Necesito coñecementos de electrónica ou soldadura? Non. Todo o que necesitas saber aprenderalo durante o taller. A electrónica estará xa preparada para que non teñas que facer soldaduras, aínda que che darán unhas nocións básicas.
– Necesito coñecementos de informática ou de programación? Para nada. Proporcionánche o software necesario e ensínante a usalo. Só necesitas traer o teu portátil.
– Necesito levar as miñas propias ferramentas? Só o teu portátil para a instalación do software. Un por impresora é suficiente.
– Que inclúe o curso? O curso inclúe a formación, todas as pezas e compoñentes necesarios para montar a impresora 3D Prusa i3, e uns metros de plástico para realizar as túas primeiras impresións en casa. Tamén ofrecénche un mes de asistencia técnica, xa sexa telefónica, por mail, etc., para resolver os problemas que che xurdan despois do curso.
– Que clase de impresora 3D é a Prusa i3 incluída no curso? A impresora 3d Prusa i3 é sen dúbida a estrela das impresoras de código aberto (open source). Esta impresora, que veu a luz dentro do proxecto reprap, é perfecta para iniciarse neste mundo e comprender os fundamentos.
– Se teño algunha dúbida despois do curso, axudarédesme? Por suposto. É normal que despois do curso che xurdan dúbidas, ou que che atopes con algún problema inesperado. Os profesores axudaranche e daranche asistencia para resolver as incidencias na medida do posible.

Datos do evento:
Docentes:
Iván Casal – Hugo Barcia (Arquitectos).

Duración:
16 horas.

Datas:
Opción 1: 31 de xullo, 1, 2 e 3 de agosto de 2014 de 16:00-20:00 horas
Opción 2: 2 e 3 de agosto de 10:00 a 14:00 e de 16:00 a 20:00 horas.
Onde:
Atinne (C/ Angel Rebollo 56-58 baixo – 15002 – A Coruña).

Prezo:
725 – Prezo ordinario
675 –  Colexiados COAG

Máis información e inscrición aquí

Ver video promocional del taller

Taller: Construye tu impresora ·3D

Atinne presenta este Taller de Impresión 3D en Atinne, en el que se ofrece una alternativa a las impresoras 3D comerciales. Se trata de  un curso intensivo de 16 horas en el que cada alumno se familiarizará con los principios de la impresión 3D, el software y los materiales de impresión mientras aprende a montar su propia impresora 3D Prusa i3 de código abierto (open source). Al final del curso, cada alumno se llevará a su casa su impresora Prusa i3 montada, lista para imprimir y con los conocimientos necesarios para iniciarse en el apasionante mundo de la impresión 3D.
Cada asistente puede llevar un acompañante gratis, pudiendo repartir el coste del curso entre ambos. Al tratarse de un aforo tan reducido, rogamos cursar la inscripción cuanto antes.

PREGUNTAS FRECUENTES
– ¿Necesito conocimientos de electrónica o soldadura? No. Todo lo que necesitas saber lo aprenderás durante el taller. La electrónica la estará ya preparada para que no tengas que hacer soldaduras, aunque te darán unas nociones básicas.
– ¿Necesito conocimientos de informática o de programación? Para nada. Te proporcionan el software necesario y te enseñan a usarlo. Sólo necesitas traer su portátil.
– ¿Necesito llevar mis propias herramientas? Solo tu portátil para la instalación del software. Uno por impresora es suficiente.
– ¿Qué incluye el curso? El curso incluye la formación, todas las piezas y componentes necesarios para montar la impresora 3D Prusa i3, y unos metros de plástico para realizar tus primeras impresiones en casa. También te ofrecen un mes de asistencia técnica, ya sea telefónica, por mail, etc., para resolver los problemas que te surjan después del curso.
– ¿Que clase de impresora 3D es la Prusa i3 incluida en el curso? La impresora 3d Prusa i3 es sin duda la estrella de las impresoras de código abierto (open source). Esta impresora, que vio la luz dentro del proyecto reprap, es perfecta para iniciarse en este mundo y comprender los fundamentos.
– Si tengo alguna duda después del curso, ¿me ayudaréis? Por supuesto. Es normal que después del curso te surjan dudas, o que te encuentres con algún problema inesperado. Los profesores te ayudarán y te darán asistencia para resolver las incidencias en la medida de lo posible.

Datos del evento:
Docentes:
Iván Casal – Hugo Barcia (Arquitectos).

Duración:
16 horas.

Fechas:
Opción 1: 31 de julio, 1, 2 y 3 de agosto de 2014 de 16:00-20:00 horas
Opción 2: 2 y 3 de agoto de 10:00 a 14:00 y de 16:00 a 20:00 horas.
Dónde:
Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).

Precio:
725 € Precio ordinario
675 € Colegiados COAG

Más información e inscripción aquí

Ver video promocional del taller