Como xa se informou recentemente, o Consello da Xunta de Galicia aprobou a consulta pública previa sobre o anteproxecto de Lei de Arquitectura de Galicia.

Cremos que é un documento moi importante e no que os Arquitectos temos moito que dicir e posiblemente debamos liderar o debate público.

Nese sentido o Colexio xa organizou un grupo de traballo para presentar as oportunas achegas e tentar que o documento sexa o mellor, o máis completo e ambicioso posible.

Dada a importancia que este anteproxecto de lei pode ter para a nosa profesión, pedímosche a túa inestimable participación para que nos transmitas a túa opinión profesional e achegas ao mesmo. Desta forma e a pesar da situación sanitaria, podemos presentar un documento en nome do colectivo o máis transversal, participativo e profundo.

O correo para a remisión de suxestións é o seguinte:
leidearquitectura@colexiodearquitectos.org

Ademáis vos deixamos a ligazón oficial da Consellería, con toda a información e onde tamén se poden facer achegas a nivel particular.

https://transparencia.xunta.gal/tema/informacion-de-relevancia-xuridica/consulta-publica-previa/consultas-abertas/-/cpp/0108/lei-arquitectura-galicia

O prazo das achegas finaliza o 4 de xaneiro de 2021.

Agradecémosche enormemente a túa colaboración.


Consulta previa sobre la Ley de arquitectura de Galicia

Como se informó recientemente, el Consello de la Xunta de Galicia aprobó la consulta pública previa sobre el anteproyecto de Ley de Arquitectura de Galicia.

Creemos que es un documento muy importante y en el que los Arquitectos tenemos mucho que decir y posiblemente debamos liderar el debate público.

En ese sentido el Colegio ya ha organizado un grupo de trabajo para presentar las oportunas aportaciones e intentar que el documento sea lo mejor, lo más completo y ambicioso posible.

Dada la importancia que este anteproyecto de ley puede tener para nuestra profesión, te pedimos tu inestimable participación para que nos transmitas tu opinión profesional y aportaciones al mismo. De esta forma y a pesar de la situación sanitaria, podemos presentar un documento en nombre del colectivo lo más transversal, participativo y profundo.

El correo para la remisión de sugerencias es el siguiente:
leidearquitectura@colexiodearquitectos.org

Además os dejamos el enlace oficial de la Consellería, con toda la información y dónde tambien se pueden hacer aportaciones a nivel particular.

https://transparencia.xunta.gal/tema/informacion-de-relevancia-xuridica/consulta-publica-previa/consultas-abertas/-/cpp/0108/lei-arquitectura-galicia

El plazo de las aportaciones finaliza el 4 de enero de 2021.

Te agradecemos enormemente tu colaboración.