CIDADES SUBXACENTES Publicación das Xornadas Cidades Subxacentes (A Coruña 23-26 Marzo 2011) a cargo do colectivo 1AUN.

17 Out 2014

“Existen en Galicia unha serie de conxuntos urbanos policéntricos formados por vilas que establecen entre elas múltiples relacións e sinerxias, e conforman espazos dinámicos cunha poboación cuantitativamente equiparable á de calquera cidade galega compacta de tamaño medio pero cuns vínculos co territorio máis diversos.

Este tipo de situacións podémolas atopar en áreas como O Salnés, O Barbanza, A Mariña Lucense… estruturas que aparecen como “cidades subxacentes”, en formación e cunha masa crítica que permite grandes potencialidades para xerar riqueza e servizos ós cidadáns. ¿Cómo debemos abordar estes espazos dende o mundo da arquitectura e a planificación do territorio?; ¿é factible unha planificación conxunta?, e en todo caso,¿con que nivel de intensidade? ¿plans supramunicipais?, ¿consorcios?, ¿fusións de concejos?”
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
A Comisión de Cultura do COAG felicita ao colectivo 1AUN polo rexistro documental recollido neta publicación, resultado das Xornadas desenvolvidas na ETSAC no 2013, e lle agradecemos a oportunidade de colaborar na súa edición e distribución.

PVP: 10 €
Colexiados: 9 €
Colexiados que teñan suscrito servizo de publicacións: 7,5 €
Pedidos: libroscoag@colexiodearquitectos.org

CIUDADES SUBYACENTES
Publicación de las Jornadas Ciudades Subyacentes (A Coruña 23-26 Marzo 2011) a cargo del colectivo 1AUN.
“Existen en Galicia una serie de conjuntos urbanos policéntricos formados por villas que establecen entre ellas múltiples relaciones y sinerxias, y conforman espacios dinámicos con una población cuantitativamente equiparable a la de cualquier ciudad gallega compacta de tamaño medio pero con unos vínculos con el territorio más diversos. Este tipo de situaciones las podemos encontrar en áreas como O Salnés, O Barbanza, La Marina Lucense… estructuras que aparecen cómo ?ciudades subyacentes?, en formación y con una masa crítica que permite grandes potencialidades para generar riqueza y servicios a los ciudadanos. ¿Cómo debemos abordar estos espacios desde el mundo de la arquitectura y la planificación del territorio?; ¿es factible una planificación conjunta?, y en todo caso,¿con que nivel de intensidad? ¿planes supramunicipales?, ¿consorcios?, ¿fusiones de concejos??”
La Comisión de Cultura del COAG felicita al colectivo 1AUN por el registro documental recogido neta publicación, resultado de las Jornadas desarrolladas en la ETSAC en el 2013, y le agradecemos la oportunidad de colaborar en su edición y distribución.

PVP: 10 €
Colegiados: 9 €