Segunda edición das Xornadas de Rehabilitación en Madeira "Masmadera"

27 Out 2014

As empresas que forman parte de Lignum facile, proxecto liderado polo Cluster dá Madeira de Galicia, organizan os próximos días 6 e 7 de novembro, a segunda edición das Xornadas de Rehabilitación en Madeira, másmadera. Nesta edición vanse a abordar os 20 anos de rehabilitación en Galicia, centrándonos nos dous focos galegos máis representativos: Santiago de Compostela e Allariz.
As Xornadas, dirixidas principalmente a arquitectos, teñen por obxectivo pór en valor o uso da madeira en rehabilitación e concienciar da necesidade de realizar un bo uso deste material. Para iso, contamos cun programa con relatores expertos nesta materia que farán un percorrido técnico polas principais obras destas dúas cidades para, pola tarde, realizar unha visita guiada ás mesmas, coa finalidade de apreciar en detalle as intervencións realizadas.
Profesionais do prestixio de César Portela, Anxo Panero, Manuel Touza ou Mikel Landa, entre outros, mostrarán os seus traballos e as técnicas de rehabilitación en madeira.
Para participar neste foro, é necesario inscrbirse no formulario que achegamos co programa. Pódese participar de dous modos: de maneira asistencial ou con material comercial.

Máis información e inscrición nos seguintes enlaces:

Programa das xornadas

Formulario de inscrición

Segunda edición de las Jornadas de Rehabilitación en Madera “Masmadera”

Las empresas que forman parte de Lignum facile, proyecto liderado por el Cluster da Madeira de Galicia, organizan los próximos días 6 y 7 de noviembre, la segunda edición de las Jornadas de Rehabilitación en Madera, másmadera. En esta edición se van a abordar los 20 años de rehabilitación en Galicia, centrándonos en los dos focos gallegos más representativos: Santiago de Compostela y Allariz.
Las Jornadas, dirigidas principalmente a arquitectos, tienen por objetivo poner en valor el uso de la madera en rehabilitación y concienciar de la necesidad de realizar un buen uso de este material. Para ello, contamos con un programa con ponentes expertos en esta materia que harán un recorrido técnico por las principales obras de estas dos ciudades para, por la tarde, realizar una visita guiada a las mismas, con la finalidad de apreciar en detalle las intervenciones realizadas.
Profesionales del prestigio de César Portela, Ángel Panero, Manuel Touza o Mikel Landa, entre otros, mostrarán sus trabajos y las técnicas de rehabilitación en madera.
Para participar en este foro, es necesario inscrbirse en el formulario que adjuntamos con el programa. Se puede participar de dos modos: de manera asistencial o con material comercial.

Programa de las jornadas