O Ministerio de Fomento ven de conceder o Premio Nacional de Arquitectura 2018 ao noso compañeiro Manuel Gallego Jorreto, en merecido recoñecemento á súa significativa traxectoria profesional.

Catedrático do Departamento de Proxectos Arquitectónicos e Urbanismo na ETSA de A Coruña, é autor de obras senlleiras como o Museo de Belas Artes de A Coruña, a residencia presidencial da Xunta de Galicia e outras tantas, sempre comprometido coa contorna, a paixase e o interese xeral, aunando os materiais tradicionais, os oficios e a modernidade.

Esta é a segunda vez que se lle concede este galardón, que se lle outorgou no ano 1997 polo Museo de Belas Artes de A Coruña.

Desde o Colexio de Arquitectos queremos expresar a nosa felicitación e recoñecemento ao noso estimado compañeiro.

Enlace á nova do Ministerio de Fomento.


Manuel Gallego Jorreto, Premio Nacional de Arquitectura 2018

El Ministerio de Fomento acaba de conceder el Premio Nacional de Arquitectura 2018 a nuestro compañero Manuel Gallego Jorreto, en merecido reconocimiento a su significativa trayectoria profesional.

Catedrático del Departamento de Proyectos Arquitectónicos y Urbanismo en la ETSA de A Coruña, es autor de obras singulares como el Museo de Bellas Artes de A Coruña, la residencia presidencial de la Xunta de Galicia y otras tantas, siempre comprometido con el entorno, el paisaje y el interés general, aunando los materiales tradicionales, los oficios y la modernidad.

Esta es la segunda vez que se le concede este galardón, que se le otorgó en el año 1997 por el Museo de Bellas Artes de A Coruña.

Desde el Colegio de Arquitectos queremos expresar nuestra felicitación y reconocimiento a nuestro estimado compañero.

Enlace a la noticia del Ministerio de Fomento.