Posted by / 15th Junio 2016 / Categories: Uncategorised / 2 Comments

O martes 14 de xuño tivo lugar a reunión do xurado do “Concurso de proxectos para a selección dun elemento identificativo para os colexios da Xunta de Galicia”, convocado ao amparo do Convenio de colaboración subsrito entre o COAG e a Consellería de Cultura, Educación e Ordeación Universitaria. O xurado resolveu conceder os seguintes premios:

Gañador:

• “INTERCONECTABLES”, de Elena Gimeno Bayés, arquitecta colexiada nº 4549 no COAG.

Accesits:

• “STICKERS”, de David Vázquez García e Alberto Feijoo Rodríguez
  • “xxyx”, de Estudio MMASA [Patricia Muñiz Nuñez y Luciano Gonzalez Alfaya |colaboradores Norka Chijin y Daniel Perez]

Pódese consultar o acta do xurado e acceder á plataforma de exposición pública das propostas presentadas no seguinte ENLACE.

……….

El martes 14 de junio tuvo lugar la reunión del jurado del “Concurso de proyectos para la selección de un elemento identificativo para los colegios de la Xunta de Galicia”, convocado al amparo del Convenio de colaboración suscrito entre el COAG y la Consellería de Cultura, Educación y Ordenación Universitaria. El jurado resolvió conceder los siguientes premios:

Ganador:

• “INTERCONECTABLES”, de Elena Gimeno Bayés, arquitecta colegiada nº 4549 en el COAG.

Accesits:

• “STICKERS”, de David Vázquez García e Alberto Feijoo Rodríguez

Puede consultarse el acta del jurado y acceder a la plataforma de exposición pública de las propuestas presentadas en el siguiente ENLACE.