Concello de Vilamarín | Contratación dun/unha arquitecto/a

0
Posted by / 14 marzo 2019 / Categories: Emprego / 0 Comments

No BOP-Ourense de 14 de marzo anúnciase a Contratación por concurso dun/unha arquitecto/a para o Servizo de Urbanismo, en réxime laboral temporal a xornada completa. 

Pódese acceder ao anuncio a través do seguinte ENLACE.


Ayuntamiento de Vilamarín | Contratación de un/una arquitecto/a

En el BOP-Ourense de 14 de marzo se anuncia la Contratación por concurso de un/una arquitecto/a para el Servicio de Urbanismo, en régimen laboral temporal a jornada completa.

Se puede acceder al anuncio a través del siguiente ENLACE.

Por último, infórmase que, conforme ao acordo adoptado pola Xunta de Goberno na súa sesión 11/2016 do 1 de setembro, o criterio colexial en relación con convocatorias públicas de ofertas de emprego, concursos ou de calquera outro tipo, será o de difundir entre os colexiados aquelas nas que, estando admitidos os Arquitectos para participar, considérense de especial interese, con independencia de que o Colexio proceda a revisar os termos da convocatoria concreta, coa finalidade de interpoñer recursos ou realizar todas as xestións que considere oportunas para impugnar ou manifestar a súa desconformidade co contido das mesmas.

About the author

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Información sobre protección de datos

​Responsable: Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia. Finalidad: Controlar spam, gestión de comentarios.Legitimación: Consentimiento del interesado/a. Destinatarios: Se comunicarán los datos a los destinatarios legalmente previstos y a encargados del tratamento del COAG. Derechos: Tiene derecho a acceder, rectificar o suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional. Información adicional: Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en

http://www.coag.es/tratamentodatos/?id=1&lang=es

Nuestra política de privacidad está disponible en: http://portal.coag.es/aviso-legal

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Instagram