Últimos días para solicitar a participación telemática na Xunta Xeral ordinaria do 17 de decembro

0
Posted by / 12 diciembre 2019 / Categories: Xuntas / 0 Comments

Tal e como se anuncia na Circular 20 2019, o vindeiro 15 de decembro, ás 23:59 horas, remata o prazo para solicitar, aqueles colexiados que non o tivesen tramitado, a participación telemática na Xunta Xeral ordinaria do vindeiro 17 de decembro.

Para participar de forma telemática nesta Xunta Xeral é preciso cumprir os seguintes requisitos:

  • Ter asinado e entregado o “compromiso de sinatura electrónica acordada”. Esta tramitación só precisa facerse unha vez, tendo validez para todas as Xuntas Xerais posteriores. Aqueles colexiados que non o tivesen tramitado poden facelo como se indica no seguinte ENLACE.
  • Rexistrar online o compromiso conforme ás indicacións anteriores antes das 23:59 horas do día 15 de decembro de 2019.

Últimos días para solicitar la participación telemática en la Junta General ordinaria del 17 de diciembre

Tal y como se anuncia en la Circular 20 2019, el próximo 15 de diciembre, a las 23:59 horas, finaliza el plazo para solicitar, aquellos colegiados que no lo hubiesen tramitado, la participación telemática en la Junta General ordinaria del próximo 17 de diciembre.

Para participar de forma telemática en esta Junta General es preciso cumplir los siguientes requisitos:

  • Haber firmado y entregado el “compromiso de firma electrónica acordada”. Esta tramitación solo precisa hacerse una vez, teniendo validez para todas las Juntas Generles posteriores. Aquellos colegiados que no lo hubiesen tramitado pueden hacerlo como se indica en el siguiente ENLACE.
  • Registrar online el compromiso conforme a las indicaciones anteriores antes de las 23:59 horas del día 15 de diciembre de 2019.

About the author

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Información sobre protección de datos

​Responsable: Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia. Finalidad: Controlar spam, gestión de comentarios.Legitimación: Consentimiento del interesado/a. Destinatarios: Se comunicarán los datos a los destinatarios legalmente previstos y a encargados del tratamento del COAG. Derechos: Tiene derecho a acceder, rectificar o suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional. Información adicional: Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en

http://www.coag.es/tratamentodatos/?id=1&lang=es

Nuestra política de privacidad está disponible en: http://portal.coag.es/aviso-legal

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On Youtube