Xornada Técnica: Realidade do Sector da Construción e Inmobiliario e alternativas empresariais e profesionais para Arquitectos

15 Xan 2016

O próximo mércores día 3 de febreiro o Instituto de Práctica Empresarial celebrará en Santiago de Compostela a xornada técnica: Realidade do Sector da Construción e Inmobiliario e alternativas  empresariais e profesionais para Arquitectos.

IPE é a Escola de Negocios con 20 anos de dedicación exclusiva ao Sector Inmobiliario e da Construción, pioneira en moitas materias e figuras como o Axente Promotor Residencial (categoría empresarial que emerxe abrindo oportunidades para emprender a infinidade de profesionais) ou novos modelos de negocio como o que se deriva de aplicar a Teoría da Triangulación (concibida e desenvolvida integramente polo Departamento de Estratexia e Política de Empresa de IPE) puxo en marcha nestes dous anos a través do seu brazo corporativo RAIC, institucións tales como o Banco de Chan Funcional, o Rexistro de Funcionalistas Inmobiliarios, MAR Real Está ou FI Consultores, desde as que se avoga pola reconversión do profesional vinculado á Industria Inmobiliaria.

Que a recuperación do sector inmobiliario é un feito innegable de ningún xeito desmonta a crenza de que a mesma vai manifestarse en parámetros e en formas descoñecidas até agora. A consecuencia do cambio de modelo afecta directísimamente a cuantos empresarios e profesionais a el vinculámonos. É así e nótase. Os encargos e as ofertas de traballo seguen baixo mínimos. Ata cando esperar? E sobre todo, que esperar?

O obxectivo desta Xornada Inmobiliaria é:
– Abordar a situación actual do Sector Inmobiliario-Construtivo a través do Pulsímetro Inmobiliario, que recentemente foi portada da diario Expansión.
– Dar coñecer alternativas profesionais e empresariais que baixo esa realidade permitan dar solucións globais ás demandas sociais.

Nesta Xornada contarase con varios compañeiros, arquitectos e funcionalistas galegos, que detallarán como están a vivir a transformación do sector e falarannos dos proxectos que están a desenvolver actualmente, en adecuación coa demanda da sociedade en Galicia.

Data e lugar de celebración, máis información e inscricións AQUÍ.

……….

Jornada Técnica: Realidad del Sector de la Construcción e Inmobiliario y alternativas empresariales y profesionales para Arquitectos

El próximo miércoles día 3 de febrero, el Institulo de Práctica Empresarial celebrará en Santiago de Compostela la jornada técnica: Realidad del sector de la construcción e inmobiliario y alternativas empresariales y profesionales para arquitectos.

IPE es la Escuela de Negocios con 20 años de dedicación exclusiva al Sector Inmobiliario y de la Construcción, pionera en muchas materias y figuras como el Agente Promotor Residencial (categoría empresarial que emerge abriendo oportunidades para emprender a infinidad de profesionales) o nuevos modelos de negocio como el que se deriva de aplicar la Teoría de la Triangulación (concebida y desarrollada íntegramente por el Departamento de Estrategia y Política de Empresa de IPE) ha puesto en marcha en estos dos años a través de su brazo corporativo RAIC, instituciones tales como el Banco de Suelo Funcional, el Registro de Funcionalistas Inmobiliarios, MAR Real Estate o FI Consultores, desde las que abogamos por la reconversión del profesional vinculado a la Industria Inmobiliaria.

Que la recuperación del sector inmobiliario es un hecho innegable en modo alguno desmonta la creencia de que la misma va a manifestarse en parámetros y en formas desconocidas hasta ahora. La consecuencia del cambio de modelo afecta directísimamente a cuantos empresarios y profesionales a él nos vinculamos. Es así y se nota. Los encargos y las ofertas de trabajo siguen bajo mínimos. ¿Hasta cuándo esperar? Y sobre todo, ¿qué esperar?

El objetivo de esta Jornada Inmobiliaria es:
– Abordar la situación actual del Sector Inmobiliario-Constructivo a través del Pulsímetro Inmobiliario, que recientemente ha sido portada del diario Expansión
– Dar conocer alternativas profesionales y empresariales que bajo esa realidad permitan dar soluciones globales a las demandas sociales.
En esta Jornada se contará con varios compañeros, arquitectos y funcionalistas gallegos, que detallarán cómo están viviendo la transformación del sector y nos hablarán de los proyectos que están desarrollando actualmente, en adecuación con la demanda de la sociedad en Galicia.

Fecha y lugar de celebración, más información e inscripciones AQUÍ.