Curso-taller on line de rehabilitación enerxética de edificacións

26 Abr 2021

O obxectivo deste curso-taller é analizar os principais aspectos implicados nas intervencións de rehabilitación enerxética desenvolvidos en base a criterios de baixo consumo enerxético en edificacións. Para iso, e de forma xeral, abordaranse:

1. Medidas pasivas: Actuacións sobre a envolvente.
  2. Medidas activas: Instalacións e cálculo de enerxías renovables. Instalacións híbridas.
  3. Saúde: Calidade do aire interior. Ventilación con recuperador de calor.
  4. Axudas: Tramitación de axudas a nivel estatal ou autonómico para rehabilitación sustentable.

As materias expostas apoiaranse na exposición de contidos teóricos e en talleres prácticos. A metodoloxía, actividades e programación detállanse no apartado 2 | actividades e recursos do programa do curso.

Duración total:

• 40 horas [15 horas seminarios web | 16 horas talleres |  9 horas actividades on line]

Prezos de matrícula:

• Matrícula ordinaria: 100 euros
  • Arquitectos colexiados: 65 euros
  • Arquitectos colexiados subscritos ao servizo de formación: 40 euros

Aforo e prazos de matrícula:

O aforo é limitado.

• Prazo preferente de matrícula (exclusivo para colexiados COAG subscritos ao servizo de formación): ata o martes 27/04/2021 a las 15:00 h.
  • Todas as modalidades: desde las 15:00h do martes 27/04/2021 ata o luns 3/05/2021 a las 23:59h.

Modalidade: on line:

• Flexibilidade para o alumno [Só asistencia en directo obrigatoria a xornadas de taller]
  • Enfoque práctico.
  • Fomento da participación.
  • O curso desenvolverase en modalidad íntegramente on-line, utilizando como soporte a plataforma de formación on line do COAG (moodle.coag.es). Esta plataforma será o medio a través do que se canalizará toda a operativa do curso, e nela habilitaranse todas as actividades e recursos que se utilizarán.

Máis información e inscrición AQUÍ

……….

Curso-taller on line de rehabilitación energética de edificaciones

El objetivo del curso es analizar los principales aspectos implicados en las intervenciones de rehabilitación energética desarrollados en base a criterios de bajo consumo energético en edificaciones. Para ello, y de forma general, se abordarán:

• Medidas pasivas: Actuaciones sobre la envolvente.
  • Medidas activas: Instalaciones y cálculo de energías renovables. Instalaciones híbridas.
  • Salud: Calidad del aire interior. Ventilación con recuperador de calor.
  • Ayudas: Tramitación de ayudas a nivel estatal o autonómico para rehabilitación sostenible.

Las materias expuestas se apoyarán en la exposición de contenidos teóricos y en talleres prácticos. La metodología, actividades y programación se detallan en el apartado 2 | Actividades y recursos del programa.

Duración total: 40 horas [15 horas seminarios web | 16 horas talleres |  9 horas actividades on line]

Precios de matrícula::

• Matrícula ordinaria: 100 euros
  • Arquitectos colegiados: 65 euros
  • Arquitectos colegiados suscritos al servicio de formación: 40 euros

Aforo y plazos de matrícula:

O aforo es limitado.

• Plazo preferente de matrícula (exclusivo para colegiados COAG suscritos al servicio de formación): hasta el martes 27/04/2021 a las 15:00 h.
  • Todas las modalidades: desde las 15:00h del martes 27/04/2021 hasta el lunes 3/05/2021 a las 23:59h.

Modalidad: on line:

• Flexibilidad para el alumno [Sólo asistencia en directo obligatoria a jornadas de taller]
  • Enfoque práctico.
  • Fomento de la participación.
  • El curso se desarrolla en modalidad íntegramente on-line, utilizando como soporte la plataforma de formación on line del COAG (moodle.coag.es). Esta plataforma será el medio a través del que se canalizará toda la operativa del curso, y en ella se habilitarán todas las actividades y recursos que se utilizarán.

Más información e inscripción AQUÍ