Cluster da Madeira. VIII xornadas de arquitectura de Deseño

2 Set 2015

O Cluster da Madeira de Galicia (CMA) celebrará o próximo 9 de setembro, a oitava edición das Xornadas de Arquitectura e Deseño, realizadas en colaboración coa Consellería de Economía e Industria, a través do Igape. A cita, que terá lugar no edificio Cersia de Santiago de Compostela, ten como principal obxectivo servir de punto de encontro para a reflexión, o intercambio e a xeración de novas ideas entre deseñadores, arquitectos e empresas do sector da madeira. O CMA está a facer un especial esforzo traballando na innovación no deseño, como valor diferenciador das súas empresas asociadas.

Formulario de inscrición

Cluster de la Madera. VIII Jornadas de Arquitectura y Diseño
El Cluster da Madeira de Galicia (CMA) celebrará el próximo 9 de septiembre, la octava edición de las Jornadas de Arquitectura y Diseño, realizadas en colaboración con la Consellería de Economía e Industria, a través del Igape. La cita, que tendrá lugar en el edificio Cersia de Santiago de Compostela, tiene como principal objetivo servir de punto de encuentro para la reflexión, el intercambio y la generación de nuevas ideas entre diseñadores, arquitectos y empresas del sector de la madera. El CMA está haciendo un especial esfuerzo trabajando en la innovación en el diseño, como valor diferenciador de sus empresas asociadas.

Formulario de inscrición