Becas SANTANDER CRUE CEPYME prácticas en empresa

19 Abr 2017

Programa “Becas SANTANDER CRUE CEPYME Prácticas en Empresa” Convocatoria 2016-2017 BASES XERAIS PYMES, AUTONOMOS E MICROPYMES.

A Universidade da Coruña remite ao COAG información sobre o programa de BOLSAS SANTANDER CRUE CEPYME para a súa difusión entre os colexiados, ao obxecto de participar, se é do seu interese no proceso de selección de autónomos, mocroempresas ou PEMES para a realizaciión de prácticas no seu estudo. As Bolsas Santander Crue Cepyme cunhas prácticas profesionais cofinanciadas entre o Banco Santander e as empresas participantes.

NATUREZA: Programa de bolsas para estudantes de últimos cursos de grao ou estudantes de masters para que poidan realizar prácticas profesionais con autónomos, en microempresas,  pequenas e medianas empresas (PEME), dotadas cunha bolsa ou axuda económica e con cobertura dos custos de cotización á Seguridade Social.

DURACIÓN, IMPORTE E HORARIO: Tres meses. Prazo realización da práctica: Entre o 2 de maio de 2017 e 30 de setembro 2017 / 300€ mes. O importe total da bolsa será de 900€. Media xornada equivalentes a 4 horas diarias en quendas de mañá ou tarde.

RESUMO DOS REQUISITOS DE PARTICIPACIÓN DAS EMPRESAS: Entre outros:
– Ser un autónomo, microempresa, ou pequena ou mediana empresa (PEME), situada no territorio nacional, sempre que poida formalizar un Convenio de Cooperación Educativa.
– Realizar unha contribución de 450€, ao Programa “Bolsas Santander Crue Cepyme prácticas en Empresa”, por cada solicitude de prácticas a realizar na empresa, no momento da inscrición e antes do proceso de selección e asignacion do bolseiro. Esta achega non ten o carácter de gasto fiscalmente deducible.

Para realizar a inscrición e obter toda a información picar na seguinte ligazón:

– Prazo inscrición: Do 29 de marzo 2017 ao 23 de abril 2017

Programa “Becas SANTANDER CRUE CEPYME Prácticas en Empresa” Convocatoria 2016-2017 BASES GENERALES PYMES, AUTONOMOS Y MICROPYMES.

La Universidad de A Coruña remite al COAG información sobre el programa de BECAS SANTANDER CRUE CEPYME para su difusión entre los colegiados, al objeto de participar, si es de su interés en el proceso de selección de autónomos, mocroempresas o PYMES para la realizaciión de prácticas en su estudio. Las Bolsas Santander Crue Cepyme con unas prácticas profesionales cofinanciadas entre el Banco Santander y las empresas participantes.

Más información:

NATURALEZA: Programa de becas para estudiantes de últimos cursos de grado o estudiantes de masters para que puedan realizar prácticas profesionales con autónomos, en microempresas, y pequeñas y medianas empresas (PYME), dotadas con una bolsa o ayuda económica y con cobertura de los costes de cotización a la Seguridad Social.

DURACIÓN, IMPORTE Y HORARIO: Tres meses. Plazo realización de la práctica: Entre el 2 de mayo de 2017 y 30 de septiembre 2017 300 € mes. El importe total de la beca será de 900 €. Media jornada equivalentes a 4 horas diarias en turnos de mañana o tarde.

RESUMEN DE LOS REQUISITOS DE PARTICIPACIÓN DE LAS EMPRESAS: Entre otros:

– Ser un autónomo, microempresa, o pequeña o mediana empresa (PYME), ubicada en el territorio nacional, siempre que pueda formalizar un Convenio de Cooperación Educativa.

– Realizar una contribución de 450 €, al Programa “Becas Santander Crue Cepyme prácticas en Empresa”, por cada solicitud de prácticas a realizar en la empresa, en el momento de la inscripción y antes del proceso de selección y asignacion del becario. Esta aportación no tiene el carácter de gasto fiscalmente deducible.

Para realizar la inscripción y obtener toda la información pinchar en el siguiente enlace:

– Plazo inscripción: Del 29 de marzo 2017 al 23 de abril 2017