Presentación de guía “Recomendacións para a rehabilitación enerxética en fogares en situación de vulnerabilidade”

21 Dec 2022

Hoxe mércores 21 as 10.30 a.m.

Os fondos europeos Next Generation ofrecen a oportunidade para impulsar unha “onda de renovación” que mellore a vida de todas as persoas, sen exclusión algunha. Por iso, o CSCAE e Ecodes editaron a guía  “Recomendacións para a rehabilitación enerxética en fogares en situación de vulnerabilidade”, financiado tamén polo Observatorio 2030, como reflexo deste obxectivo común para impulsar a transformación do parque residencial no noso país.

La publicación, que cuenta con el apoyo de la European Climate Foundation, se presentará este miércoles 21 a las 10.30 a.m. en la Fundación Alternativas de Madrid.

El acto contará con las intervenciones, entre otros, de Joan Groizard, director general del Instituto para la Diversificación y Ahorro de la Energía (IDAE) -dependiente del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico-, y del director general de Vivienda y Suelo del Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana, Javier Martín.

Se podrá asistir de forma presencial, previa inscripción aquí formulario, o seguirse de forma telemática a través del siguiente enlace Youtube.

Compartir