O Concello de Vilagarcía e o Colexio asinan un convenio para o concurso de ideas das piscinas da Concha

3 xuñ 2020

O alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, e o presidente da delegación de Pontevedra do COAG, Anselmo Villanueva, asinaron no Concello un convenio de colaboración para a convocatoria dun concurso de ideas sobre as piscinas para a praia da Concha-Compostela.

Con este concurso de ideas aberto e que se publicitará a través dos colexios oficiais de arquitectos de toda España, o Concello pretende fomentar a creatividade e dispor do maior número de propostas posibles a efectos de poder elixir entre a máis innovadora e que mellor se adapte aos obxectivos marcados dende a administración municipal. O carácter competitivo da convocatoria tamén se supón que elevará a calidade dos deseños que concorran. Neste punto, Anselmo Villanueva explicou que o concurso permitirá presentarse a calquera arquitecto de España, pero tamén doutros países, así como a outros profesionais competentes segundo o recollido na Lei 38/1999 de ordenación da edificación, polo que o abano de posibilidades será moi amplo e enriquecedor.

Para animar a unha maior participación, ademais do premio que recibirá o gañador, tamén se establece un segundo premio dotado con 3.500 euros e dous accésits de 2.000 euros cada un. Pola súa banda, a concelleira de Urbanismo e Fondos FEDER, Paola María, estima que contar co COAG para realizar esta convocatoria, ademais de multiplicar a difusión do concurso, permite contar cunha avaliación técnica moi cualificada e esixente para garantir que o proxecto elixido será o mellor e de máis calidade.

El Ayuntamiento de Vilagarcía y el Colegio firman un convenio para el concurso de ideas das piscinas de la Concha

El alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, y el presidente de la delegación de Pontevedra del COAG, Anselmo Villanueva, firmaron en el Ayuntamiento un convenio de colaboración para la convocatoria de un concurso de ideas sobre las piscinas para la playa de la Concha-Compostela.

Con este concurso de ideas abierto y que se publicitará a través de los colegios oficiales de arquitectos de toda España, el Ayuntamiento pretende fomentar la creatividad y disponer del mayor número de propuestas posibles a efectos de poder elegir entre la más innovadora y que mejor se adapte a los objetivos marcados desde la administración municipal. El carácter competitivo de la convocatoria también se supone que elevará la calidad de los diseños que concurran. En este punto, Anselmo Villanueva explicó que el concurso permitirá presentarse la cualquier arquitecto de España, pero también de otros países, así como la otros profesionales competentes según lo recogido en la Ley 38/1999 de ordenación de la edificación, por lo que el abanico de posibilidades será muy amplio y enriquecedor.

Para animar a una mayor participación, además del premio que recibirá el ganador, también se establece un segundo premio dotado con 3.500 euros y dos accésits de 2.000 euros cada uno. Por su parte, la concejal de Urbanismo y Fondos FEDER, Paola María, estima que contar con el COAG para realizar esta convocatoria, además de multiplicar la difusión del concurso, permite contar con una evaluación técnica muy cualificada y exigente para garantizar que el proyecto elegido será el mejor y de más calidad.