Premios de Arquitectura Cubiertas Verea 2021

12 Abr 2021

Os Premios Internacionais de Arquitectura Cubertas Verea é un certamen organizado por Tejas Verea en colaboración co Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia. Está dirigido a profesionais da arquitectura para distinguir obras ou solucións destacadas en cubertas realizadas con tellas cerámicas Verea.
A primeira edición dos Premios distinguirá obras finalizadas entre xaneiro do 2018 a decembro de 2020 con cuberta inclinada de tella cerámica, valorando positivamente aquelas que fosen instaladas utilizando o Verea System.

Categorías dos premios:

• Obra nueva
  • Rehabilitación

Premios:

• Obra nova: 3.000 euros
  • Rehabilitación: 3.000 euros

Destinatarios e condicións de participación:

• Destinado a profesionais, arquitectos superiores ou técnicos colexiados que desenvolvan a súa actividade por conta propia, en empresas privadas ou en institucións públicas tanto en España como no estranxeiro, así como as sociedades profesionais de arquitectura ou arquitectura técnica.
  • Poderán optar ao Premio obras de nova planta de uso público ou privado, reformas e rehabilitacións en espazos públicos urbanos.
  • As obras deberán utilizar na cuberta tella cerámica Verea e valorarase positivamente que fose colocada según o sistema de instalación Verea System (DIT 622/16) ou VereaLine System (DIT 590R/18).

Prazo de presentación das candidaturas:

O prazo límite para a inscrición e presentación da documentación é o venres 17 de setembro de 2021, antes das 24.00 horas.

Bases do concurso (descarga PDF)

Correo de consultas: comunicacion@tejasverea.com

Máis información e inscrición neste ENLACE.

Premios de Arquitectura Cubiertas Verea 2021

Los Premios Internacionales de Arquitectura Cubiertas Verea es un certamen organizado por Tejas Verea en colaboración con el Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia. Está dirigido a profesionales de la arquitectura para distinguir obras o soluciones destacadas en cubiertas realizadas con tejas cerámicas Verea.

La primera edición de los Premios distinguirá obras finalizadas entre enero de 2018 a diciembre de 2020 con cubierta inclinada de teja cerámica, valorando positivamente aquellas que hayan sido instaladas utilizando el Verea System.

Categorías de los premios:

• Obra nueva
  • Rehabilitación

Premios:

• Obra nueva: 3.000 euros
  • Rehabilitación: 3.000 euros

Destinatarios y condiciones de participación:

• Destinado a profesionales, arquitectos superiores o técnicos colegiados que desarrollen su actividad por cuenta propia, en empresas privadas o en instituciones públicas tanto en España como en el extranjero, así como las sociedades profesionales de arquitectura o arquitectura técnica.
  • Podrán optar al Premio obras de nueva planta de uso público o privado, reformas y rehabilitaciones en espacios públicos urbanos.
  • Las obras deberán utilizar en la cubierta teja cerámica Verea y se valorará positivamente que haya sido colocada según el sistema de instalación Verea System (DIT 622/16) o VereaLine System (DIT 590R/18).

Plazo de presentación de las candidaturas:

El plazo límite para la inscripción y presentación de la documentación es el viernes 17 de septiembre de 2021, antes de las 24.00 horas.

Bases del concurso (descarga PDF)

Correo de consultas: comunicacion@tejasverea.com

Más información e inscripción en este ENLACE.