Premios de Arquitectura Cubiertas Verea 2021 – Últimos días

3 Set 2021

Os Premios Internacionais de Arquitectura Cubertas Verea é un certamen organizado por Tejas Verea en colaboración co Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia. Está dirigido a profesionais da arquitectura para distinguir obras ou solucións destacadas en cubertas realizadas con tellas cerámicas Verea. Prazo ate o 17 de setembro.

A primeira edición dos Premios distinguirá obras finalizadas entre xaneiro do 2018 a decembro de 2020 con cuberta inclinada de tella cerámica, valorando positivamente aquelas que fosen instaladas utilizando o Verea System.

Categorías dos premios:

• Obra nueva
  • Rehabilitación

Premios:

• Obra nova: 3.000 euros
  • Rehabilitación: 3.000 euros

Destinatarios e condicións de participación:

• Destinado a profesionais, arquitectos superiores ou técnicos colexiados que desenvolvan a súa actividade por conta propia, en empresas privadas ou en institucións públicas tanto en España como no estranxeiro, así como as sociedades profesionais de arquitectura ou arquitectura técnica.
  • Poderán optar ao Premio obras de nova planta de uso público ou privado, reformas e rehabilitacións en espazos públicos urbanos.
  • As obras deberán utilizar na cuberta tella cerámica Verea e valorarase positivamente que fose colocada según o sistema de instalación Verea System (DIT 622/16) ou VereaLine System (DIT 590R/18).

Prazo de presentación das candidaturas:

O prazo límite para a inscrición e presentación da documentación é o venres 17 de setembro de 2021, antes das 24.00 horas.

Bases do concurso (descarga PDF)

Correo de consultas: comunicacion@tejasverea.com

Máis información e inscrición neste ENLACE.

Premios de Arquitectura Cubiertas Verea 2021 – Últimos días

Los Premios Internacionales de Arquitectura Cubiertas Verea es un certamen organizado por Tejas Verea en colaboración con el Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia. Está dirigido a profesionales de la arquitectura para distinguir obras o soluciones destacadas en cubiertas realizadas con tejas cerámicas Verea. Plazo: hasta el 17 de septiembre.

La primera edición de los Premios distinguirá obras finalizadas entre enero de 2018 a diciembre de 2020 con cubierta inclinada de teja cerámica, valorando positivamente aquellas que hayan sido instaladas utilizando el Verea System.

Categorías de los premios:

• Obra nueva
  • Rehabilitación

Premios:

• Obra nueva: 3.000 euros
  • Rehabilitación: 3.000 euros

Destinatarios y condiciones de participación:

• Destinado a profesionales, arquitectos superiores o técnicos colegiados que desarrollen su actividad por cuenta propia, en empresas privadas o en instituciones públicas tanto en España como en el extranjero, así como las sociedades profesionales de arquitectura o arquitectura técnica.
  • Podrán optar al Premio obras de nueva planta de uso público o privado, reformas y rehabilitaciones en espacios públicos urbanos.
  • Las obras deberán utilizar en la cubierta teja cerámica Verea y se valorará positivamente que haya sido colocada según el sistema de instalación Verea System (DIT 622/16) o VereaLine System (DIT 590R/18).

Plazo de presentación de las candidaturas:

El plazo límite para la inscripción y presentación de la documentación es el viernes 17 de septiembre de 2021, antes de las 24.00 horas.

Bases del concurso (descarga PDF)

Correo de consultas: comunicacion@tejasverea.com

Más información e inscripción en este ENLACE.