Peche da Delegación de Ourense o martes 7 de maio

Posted by / 7 mayo 2019 / Categories: coag, Delegación Ourense / 0 Comments

Debido a que aínda non se completaron os traballos necesarios para completar o traslado ás novas oficinas da delegación, infórmase que a Delegación de Ourense permanecerá pechada o martes 7 de maio.

Para realizar calquera xestión colexial, emprázase aos colexiados a contactar co COAG a través da plataforma de consultas ou do teléfono 981552400.

Lamentamos as molestias que estas circunstancias poidan causar.

Cierre de la Delegación de Ourense el martes 7 de mayo

Debido a que aún no se completaron los trabajos necesarios para completar el traslado a las nuevas oficinas de la delegación, se informa que la Delegación de Ourense permanecerá cerrada el martes 7 de mayo.

Para realizar cualquier gestión colegial, se emplaza a los colegiados a contactar con el COAG a través de la plataforma de consultas o del teléfono 981 552 400.

Lamentamos las molestias que estas circunstancias puedan causar.