Oferta de Emprego. Plan de Práctica Laboral da Deputación de Pontevedra

26 Mar 2014

BOP de Pontevedra 14/03/2014. Deputación Provincial de Pontevedra. Convocatoria para participar no Plan de Práctica Laboral da Deputación de Pontevedra 2014. Prazo ata o 7 de abril.

O plan articularase mediante un total de 400 bolsas de práctica laboral no sector privado, de entre 700,00 e 800,00 euros ó mes, durante un período de seis meses prorrogables por outros seis. Legalmente estas bolsas configúranse como subvencións deste organismo provincial a titulados universitarios ou de formación profesional.

A Deputación asume o financiamento do plan, a distribución e a asignación das bolsas entre as empresas solicitantes, a selección dos bolseiros, a adxudicación das bolsas, o pagamento da correspondente axuda ou subvención ós bolseiros e a cotización á Seguridade Social.

Pola súa parte, as empresas participantes deberán comprometerse a facilitar a realización da práctica laboral no seu centro de traballo e desenvolver un proxecto ou programa formativo que lles permita exercer competencias e colaborar no desenvolvemento de actividades profesionais que poidan facilitar a súa empregabilidade.

As empresas interesadas deberán presentar a súa solicitude no prazo de 20 días hábiles a partires da publicación no BOP (ata o 7 de abril). É preciso realizar unha preinscrición telemática que pode realizarse a través do enlace á web da Deputación que se inclúe a continuación.

Para calquera dúbida consultar coa Deputación Provincial de Pontevedra: 986 804 100

Mais información nos seguintes enlaces: BOP e web da Deputación

BOP de Pontevedra 14/03/2014. Deputación Provincial de Pontevedra. Convocatoria para participar en el Plan de Práctica Laboral de la Deputación de Pontevedra 2014. Plazo hasta el 7 de abril.

El plan se articula mediante un total de 400 becas de práctica laboral en el sector privado, de entre 700,00 y 800,00 euros al mes, durante un período de seis meses prorrogables por otros seis. Legalmente estas becas se configuran como subvenciones de este organismo provincial a titulados universitarios o de formación profesional.

La Diputación asume la financiación del plan, la distribución y la asignación de las becas entre las empresas solicitantes, la selección de los becarios, la adjudicación de las bolsas, el pago de la correspondiente ayuda o subvención a los becarios y la cotización a la Seguridad Social.

Por su parte, las empresas participantes deberán comprometerse a facilitar la realización de la práctica laboral en su centro de trabajo y desarrollar un proyecto o programa formativo que les permita ejercer competencias y colaborar en el desarrollo de actividades profesionales que puedan facilitar su empleabilidad.

Las empresas interesadas deberán presentar su solicitud en el plazo de 20 días hábilies a partir de la publicación en el BOP (hasta el 7 de abril). Es necesario realizar una preinscrición telemática que puede realizarse en el enlace a la web de la Diputación que se incluye a continuación.

Para cualquier duda consultar con la Deputación Provincial de Pontevedra: 986 804 100

Más información en los siguientes enlaces: BOP e web da Deputación