(data de publicación: 06/02/2017)

A empresa inmobilaria URBIGAL, S.L. situada en Santiago de Compostela, selecciona un ARQUITECTO.

FUNCIÓNS: A empresa inmobilaria URBIGAL, S.L. situada en Santiago de Compostela, selecciona un ARQUITECTO para traballar a tempo completo como ARQUITECTO DE DESENVOLVEMENTO e apoio en todos os aspectos arquitectónicos aos proxectos e obras realizados nesta empresa no ámbito residencial.

EXPERIENCIA: Ultimas promocións con interese por adquirir experiencia Valorarase coñecemento das normativas básicas de edificación españolas e galegas (CTE, Habitabilidade, etc.)

IMPRESCINDIBLE: Residencia en Santiago de Compostela.

TIPO DE CONTRATO: AUTÓNOMO.

Os candidatos deberán enviar un C.V. a la dirección de correo: admonurbigalunoarquitecto@gmail.com . É conveniente que se indique que se cumpren as condicións desexables en canto a experiencia e residencia.


La empresa inmobilaria URBIGAL, S.L. ubicada en Santiago de Compostela, selecciona un ARQUITECTO.

FUNCIONES:  La empresa inmobilaria URBIGAL, S.L. ubicada en Santiago de Compostela, selecciona un ARQUITECTO para trabajar a tiempo completo como ARQUITECTO DE DESARROLLO y apoyo en todos los aspectos arquitectónicos a los proyectos y obras realizados en esta empresa en el ámbito residencial.
EXPERIENCIA: Ultimas promociones con interés por adquirir experiencia  Se valorará conocimiento de las normativas básicas de edificación españolas y gallegas (CTE, Habitabilidad, etc.) 
IMPRESCINDIBLE: Residencia en Santiago de Compostela.
TIPO DE CONTRATO: AUTÓNOMO.
Los candidatos deberán enviar un C.V. a la dirección de correo: admonurbigalunoarquitecto@gmail.com  Es conveniente que se indique que se cumplen las condiciones deseables en cuanto a experiencia y residencia.