O luns día 23 de xullo ás 13:30, tivo lugar a inauguración no Cantón Grande da cidade de A Coruña, da exposición “Alejandro de la Sota 1913-1996” que promove o Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia.

Téntase dar a coñecer a figura de Alejandro de la Sota Martinez á sociedade Galega, co gallo da celebración do “Día das Artes Galegas“, que este ano a Real Academia de Belas Artes Nosa señora do Rosario dedica a este arquitecto e con fondos documentais cedidos pola Fundación Alejandro de la Sota.

El lunes día 23 de julio a las 13:30, tuvo lugar la inauguración en el Cantón Grande de la ciudad de A Coruña, de la exposición “Alejandro de la Sota 1913-1996” que promueve el Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia.

Se intenta dar a conocer la figura de Alejandro de la Sota Martinez a la sociedade Galega, con motivo de la celebración del “Día das Artes Galegas“, que este ano la Real Academia de Belas Artes Nosa señora do Rosario dedica a este arquitecto y con fondos documentales cedidos por la Fundación Alejandro de la Sota.