CURSO INTENSIVO DE DESEÑO ARQUITECTONICO BIM CON REVIT

31 maio 2016

Curso orientado a estudantes e profesionais do sector da construción, arquitectura, enxeñaría e deseño de interiores, interesados en coñecer o proceso de elaboración dun proxecto de execución de espazos arquitectónicos co software Revit Architecture de AUTODESK.

O software Revit® de Autodesk® foi desenvolvido especificamente para a creación construtiva de modelos de edificación baixo a contorna B.I.M. (Building Information Modeling), e permite aos profesionais do deseño e a construción transformar as ideas iniciais do proxecto desde a fase conceptual até o desenvolvemento do proxecto de execución cun enfoque coordinado e homoxéneo baseado en modelos. Trátase dun único software que agrupa as características do deseño arquitectónico, a construción, a enxeñaría MEP (instalacións) e o deseño estrutural.

Datos do evento:

• Docente: Lucía Díaz – Arquitecto
  • Duración: 32 horas
  • Datas: 20,21,22,23,27,28,29 e 30 de xuño de 2016
  • Horario: luns, martes, mércores e xoves de 16:00 a 20:00 horas
  • Onde: Atinne (C/ Anxo Rebollo 56-58 baixo , 15002 – A Coruña).
  • Prezo:

315 € Prezo ordinario
285 € Colexiados COAG
235 € Colexiados COAG con tramo de formación

Máis información e inscrición aquí:

CURSO INTENSIVO DE DISEÑO ARQUITECTONICO BIM CON REVIT

Curso orientado a estudiantes y profesionales del sector de la construcción, arquitectura, ingeniería y diseño de interiores, interesados en conocer el proceso de elaboración de un proyecto de ejecución de espacios arquitectónicos con el software Revit Architecture de AUTODESK.

El software Revit® de Autodesk® ha sido desarrollado específicamente para la creación constructiva de modelos de edificación bajo el entorno B.I.M. (Building Information Modeling), y permite a los profesionales del diseño y la construcción transformar las ideas iniciales del proyecto desde la fase conceptual hasta el desarrollo del proyecto de ejecución con un enfoque coordinado y homogéneo basado en modelos. Se trata de un único software que agrupa las características del diseño arquitectónico, la construcción, la ingeniería MEP (instalaciones) y el diseño estructural.

Datos del evento:

Docente:               Lucía Díaz – Arquitecto.

Duración:              32 horas.

Fechas:  20, 21, 22, 23, 27, 28, 29 y 30 de junio de 2016.

Horario:                 lunes, martes, miércoles y jueves de 16:00 a 20:00 horas

Dónde:                  Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).

Precio:

315 € Precio ordinario

285 € Colegiados COAG

235 € Colegiados COAG con tramo de formación

Más información e inscripción aquí: