Curso de Historia da Arquitectura. Intrahistorias da Arquitectura II

0
Posted by / 10 marzo 2020 / Categories: Axenda / 0 Comments

Entre o 25 de marzo e o 3 de xuño, terá lugar os mércores, en horario de 19:00 a 20:30 h, este curso no Centro Galego de Arte Contamporánea de Santiago de Compostela.

A segunda edición do curso Intrahistorias da arquitectura continuará tratando áreas transversais a esta disciplina. Trataremos temas como a innovación, os arquitectos inventores, a educación a través do xogo de construción, a bioconstrución, as ricas relacións entre a arquitectura e o deseño ou a arquitectura e a arte, así como as relacións entre o arquitecto e o cliente. Falaremos de comunidades e dos mestres da arquitectura, deixando sempre un oco para os pioneiros.

Neste curso achegámonos ás bases conceptuais da arquitectura. Os temas escollidos serán transversais a varias disciplinas, co que se busca fomentar a participación dun público heteroxéneo interesado na arquitectura (pero non especificamente experto na materia).

Trataremos de integrar diferentes medios nas sesións e, en paralelo, formúlase un terceiro tempo nas redes sociais a través do grupo de Facebook “Club de Arquitectura”, moderado por Fermín Blanco.

INSCRICIÓN: O prazo de inscrición estará aberto desde o 13 de xaneiro ata o 24 de marzo de 2020. As persoas interesadas poden enviar unha mensaxe electrónica a cgac.educacion@xunta.gal na que deberán indicar o seu nome completo, DNI, estudos, área de traballo ou interese, un enderezo de correo electrónico e un teléfono de contacto. As prazas cubriranse por orde de inscrición. Cada solicitante recibirá unha mensaxe electrónica de confirmación e as indicacións precisas para realizar o pagamento da matrícula.

PRAZAS: 150

MATRÍCULA: 30 €

PERSOAS DESTINATARIAS: O curso está dirixido a estudantes, profesorado, público interesado na historia da arquitectura e na historia da arte.

CERTIFICACIÓN: O CGAC entregaralles un certificado a todas aquelas persoas que asistan, como mínimo, ao 75 % das sesións.

MÁIS INFORMACIÓN.


Curso de Historia de la Arquitectura. Ingrahistorias de la Arquitectura II.

Entre el 25 de marzo y el 3 de junio, tendrá lugar los miércores, en horario de 19:00 a 20:30 h, este curso en el Centro Galego de Arte Contamporánea de Santiago de Compostela.

La segunda edición del curso Intrashistorias de la arquitectura continuará abordando áreas transversales a esta disciplina. Trataremos temas como la innovación, los arquitectos inventores, la educación a través del juego de construcción, la bio-construcción las ricas relaciones entre la arquitectura y el diseño o la arquitectura y el arte, así como las relaciones entre el arquitecto y el cliente. Hablaremos de comunidades y de los maestros de la arquitectura, dejando siempre un hueco para los pioneros.

En este curso nos acercamos a las bases conceptuales de la arquitectura. Los temas elegidos serán transversales a varias disciplinas con lo que se busca fomentar la participación de un público heterogéneo interesado en la arquitectura (pero no específicamente experto en la materia).

Trataremos de integrar diferentes medios en las sesiones y, en paralelo, se plantea un tercer tiempo en las redes sociales a través del grupo de Facebook “Club de Arquitectura”, moderado por Fermín Blanco.

INSCRIPCIÓN: El plazo de inscripción estará abierto desde el 13 de enero hasta el 24 de marzo de 2020. Las personas interesadas pueden enviar un correo electrónico a cgac.educacion@xunta.gal en el que deberán indicar su nombre completo, DNI, estudios, área de trabajo o interés, una dirección de correo electrónico y un teléfono de contacto. Las plazas se cubrirán por orden de inscripción. Cada solicitante recibirá un correo electrónico de confirmación y las indicaciones precisas para realizar el pago de la matrícula.

PLAZAS: 150

MATRÍCULA: 30 €

PERSONAS DESTINATARIAS: El curso está dirigido a estudiantes, profesorado, público interesado en la historia de la arquitectura y la historia del arte.

CERTIFICACIÓN: El CGAC entregará un certificado a todas aquellas personas que asistan, como mínimo, al 75 % de las sesiones.

MÁS INFORMACIÓN.

About the author

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On Youtube