Becas Santander para Pemes e Autónomos

9 Dec 2014

Xa está dispoñible a inscrición no programa “Becas Santander de Prácticas en Pymes. Santander CRUE CEPYME 2015”. Nestas bolsas poden inscribirse empresarios autónomos e PEMES,  para recibir a estudantes universitarios para realizar prácticas nas súas empresas. A duración destas prácticas é de 3 ou 6 meses a xornada completa ou media respectivamente, con unha remuneración de 600 € brutos (300 € no caso de media xornada) sufragada integramente polo Banco Santander.

O prazo de inscrición remata o 31 de xaneiro de 2015, e a inscrición faise na páxina www.becas-santander.com

Ya está disponible la inscripción en el programa “Becas Santander de Prácticas en Pymes. Santander CRUE CEPYME 2015”. En estas bolsas se pueden inscribir empresarios autónomos y Pymes, para recibir a estudiantes universitarios para realizar prácticas en sus empresas. La duración de estas prácticas es de 3 ó 6 meses a jornada completa o media respectivamente, con una remuneración de 600€ brutos (300€ en caso de media jornada) sufragada íntegramente por el Banco Santander.

El plazo de inscripción termina el 31 de enero de 2015, y la inscripción se hace en la página www.becas-santander.com