Reflexións_Ciclo de conferencias de arquitectura: «Construir el pliegue». Sancho-Madridejos Architecture Office

14 Out 2021

Dentro do ciclo de conferencias “Reflexións”, organizadas pola Delegación de Vigo, o vindeiro venres día 22 de outubro,  ás 19:00 h, terá lugar a conferencia “Construír o pliege”, a cargo de Sancho Madridejos Architecture Office.

• Data: Venres, 22 de outubro
  • Hora: De 19:00 a 21:00 h
  • Lugar: Delegación de Vigo do COAG. Doutor Cadaval, 5, 36202 Vigo (*)

O aforo é limitado. Debido ás limitacións de aforo derivadas das medidas sanitarias, e para poder dimensionar adecuadamente a sala en función del número de asistentes, é IMPRESCINDIBLE inscrición AQUÍ, antes das 23:59 horas do próximo mércores, día 20 de outubro. En caso de estar inscrito e non poder asistir, rogamos comuníquennolo.

(*)O lugar de celebración podería variar en función da demanda rexistrada. Por iso, confirmarase unha vez pechado o prazo de inscrición.

Ao finalizar a conferencia ofrecerase un aperitivo aos asistentes.

……….

[esp]

Ciclo de conferencias Reflexións: “Construir el pliegue”. Sancho-Madridejos Architecture Office

Dentro del ciclo de conferencias “Reflexións”, organizadas por la Delegación de Vigo, el próximo viernes día 22 de octubre,  a las 19:00 h, tendrá lugar la conferencia “Construir el pliege”, a cargo de Sancho Madridejos Architecture Office.

• Fecha: Viernes, 22 de octubre
  • Hora: De 19:00 a 21:00 h
  • Lugar: Delegación de Vigo del COAG. Doutor Cadaval, 5, 36202 Vigo (*)

El aforo es limitado. Debido a las limitaciones de aforo derivadas de las medidas sanitarias, y para poder dimensionar adecuadamente la sala en función del número de asistentes, es IMPRESCINDIBLE inscripción AQUÍ, antes de las 23:59 horas del próximo miércoles, día 20 de octubre. En caso de estar inscrito y no poder asistir, rogamos nos lo comuniquen.

(*)El lugar de celebración podría variar en función de la demanda. Por ello, se confirmará una vez cerrado el plazo de inscripción.

Al finalizar la conferencia se ofrecerá un aperitivo a los asistentes.