Os colexiados/as do COAG xa poden acceder libremente ao contido e aplicacións da plataforma BIMMate. Para darse de alta, deben solicitalo enviando un correo electrónico a info@BIMMate.com, achegando un certificado de colexiación.

O COAG ven de suscribir co Colexio Oficial de Arquitectos de Murcia un convenio para a utilización da plataforma BIMMATE, TECNOLOXÍA BIM PARA A ARQUITECTURA E A ENXEÑERÍA SL . Esta plataforma foi presentada nas delegacións de Pontevedra, Santiago, A Coruña e Lugo entre os días 11 e 14 do pasado mes de febreiro.


Los colegiados/as del COAG ya pueden acceder libremente a contenidos y aplicaciones de la plataforma BIMMATE. Para darse de alta, debe solicitarlo enviando un correo electrónico a info@BIMMate.com, adjuntando un certificado de colegiación.

El COAG ha firmado un convenio con el Colegio Oficial de Arquitectos de Murcia para el uso de la plataforma BIMMATE, TECNOLOGÍA BIM PARA LA ARQUITECTURA Y LA ENXEÑERÍA SL. Esta plataforma fue presentada en las delegaciones de Pontevedra, Santiago, A Coruña y Lugo entre los días 11 y 14 del pasado mes de febrero.