Oferta de emprego

0
Posted by / 27 diciembre 2018 / Categories: coag, Emprego, Publicada en Portada, Uncategorised / Tags: / 0 Comments

LEROY MERLIN, selecciona coordinador/a de reformas para a súa próxima apertura Leroy Merlin Mos. 

Seleccionase un posto de coordinador/a para controlar a calidade e desenvolvemento dos proxectos de reformas do cliente, sendo o seu interlocutor directo e asesorándolle en trámites legais para a súa execución. Búscase a unha persoa con vocación cara ao cliente, con iniciativa e capacidade para traballar en equipo.

Requisitos: Estudios e experiencia mínima obligatoria: (abstenerse en caso de no cumplir con estos requisitos): Arquitectura, Arquitectura  Técnica , Ingeniero de Edificación.
Experiencia mínima de 3 anos como Xefe de Obra / Reformista autónomo ou líder de equipos de Reformas / Auditor de Calidade de Obras
Coñecementos minimos de: técnico de obras / reformas, conocemento de Instaladores na zona de influencia da tenda, coñecemento de programas de diseño de interiores (autocad / presto / etc.)
Coñecemento da gama de Leroy Merlin. Interés polo interiorismo ou decoración
Outros requisitos:
Carné de conducir con mas de un ano de antigüedade
Gusto polo detalle, Gusto comercial

Ofrecese: unha retribución fixa e variable de participación nos resultados e beneficios, tendo a posibilidade de convertirte en accionista da compañía e de recibir importantes beneficios sociales.

Para inscribirte en esta oferta utiliza o seguinte enlace: http://tinyurl.com/y9z2y7za

 


Seleccion de un puesto de coordinador/a para controlar la calidad y desenvolvimiento de los proyectos de reformas del cliente, siendo su interlocutor directo y asesorándole en trámites legales para su ejecución.  Se busca a una persona con vocación cara al  cliente, con iniciativa e capacidad para trabajar en equipo.

Requisitos: Estudios y experiencia mínima obligatoria: (abstenerse en caso de no cumplir con estos requisitos): Arquitectura, Arquitectura  Técnica , Ingeniero de Edificación.
Experiencia mínima de 3 años como Jefe de Obra / Reformista autónomo ou líder de equipos de Reformas / Auditor de Calidad de Obras
Conocimientos mínimos de: técnico de obras / reformas, conocimiento de Instaladores en la zona de influencia de la tienda, coñecemento de programas de diseño de interiores (autocad / presto / etc.)
Coñecemento da gama de Leroy Merlin. Interés polo interiorismo ou decoración
Outros requisitos:
Carné de conducir con mas de un ano de antigüedade
Gusto polo detalle, Gusto comercial.

Se ofrece: retribución fija e variable de participación nos resultados e beneficios, teniendo  la posibilidad de convertirte en accionista da compañía e de recibir importantes beneficios sociales.

Para inscribirte en esta oferta utiliza el  siguinte enlace: http://tinyurl.com/y9z2y7za

About the author

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Visítenos en FacebookVisítenos en TwitterVisit Us On Instagram