Programación nova edición do curso “Introducción á Metodoloxía BIM para arquitectos”

0
Posted by / 6 febrero 2019 / Categories: Formación, Uncategorised / 0 Comments

O pasado mes de decembro tivo lugar o curso “Introducción á Metodoloxía BIM para arquitectos”, desenvolvido no marco do convenio subscrito entre o CSCAE e o Ministerio de Fomento para impulsar a formación en BIM en diversos colectivos profesionais.

Debido á ampla demanda xerada, estase a a platexar, se fose de interese, organizar outra edición deste curso.

O período de desenvolvemento deste curso está, en principio, programado para as semanas do 18 e 25 de febreiro. A maior parte da carga lectiva é en modalidade on-line, polo que, unha vez confirmada a viabilidade desta edición e en función da procedencia dos matriculados, fixaríanse as datas e lugares para a sesión ou sesións presenciais (estímase que serán entre unha e dúas sesións presenciais de 4 horas de duración aproximada).

En canto aos prezos de matrícula, e dado que nesta ocasión non contamos coa subvención do Ministerio, é probable que non sexa viable manter os 20 euros para colexiados que tiñan as primeiras edicións. En calquera caso, non será superior a 45 euros.

Se estás interesado, agradeceriámosche que nolo confirmases antes das 23:55 h do venres día 8 de febreiro, a través deste formulario:

https://form.jotform.com/90352804935964

Moitas grazas.


Programación nueva edición del curso “Introducción a la Metodología BIM para arquitectos”

El pasado mes de diciembre tuvo lugar el curso “Aproximación a la Metodología BIM para arquitectos”,  que se desarrolló en el marco del convenio suscrito entre el CSCAE y el Ministerio de Fomento para impulsar la formación en BIM en diversos colectivos profesionales.

Debido a la gran demanda generada, se está planteando, si fuese de interés, organizar otra edición de este curso.

El período de desarrollo de este curso está, en principio, programado para las semanas del 18 y 25 de febrero. La mayor parte de la carga lectiva es en modalidad on-line, por lo que, una vez confirmada la viabilidad de esta edición y en función de la procedencia de los matriculados, se fijarían las fechas y lugares para la sesión o sesiones presenciales (se estima que serán entre una y dos sesiones presenciales de 4 horas de duración aproximada).

En cuanto a los precios de matrícula, y dado que en esta ocasión no contamos con la subvención del Ministerio, es probable que no sea viable mantener los 20 euros para colegiados que tenían las primeras ediciones. En cualquier caso, no será superior a 45 euros.

Si estás interesado, te agradeceríamos que nos lo confirmases antes de las 23:55 h del viernes día 8 de febrero, a través de este formulario:

https://form.jotform.com/90352804935964

Muchas gracias

About the author

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Instagram