Declaración do COAG polos atentados en Catalunya

Posted by / 18 agosto 2017 / Categories: coag, Declaracións / 0 Comments

Dende o Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia, en nome dos arquitectos galegos e tras coñecer os terribles sucesos que se produciron o día 17 de agosto en diversos lugares de Catalunya, con tan lamentable perda de vidas humanas, queremos manifestar a nosa máis enérxica repulsa a estes ataques, expresando o noso profundo pesar e absoluta solidariedade co Col·legi d’Arquitectes, os seus arquitectos, e a todo o pobo de Catalunya, nestes momentos de dor.

Des del Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia, en nom de els arquitectes gallecs i després de conèixer els terribles successos que es van produir en les últimes hores en diversos llocs de Catalunya, amb tan lamentable pèrdua de vides humanes, volem manifestar nostra més enèrgica repulsa a aquests atacs, expressant el nostre profund pesar i absoluta solidaritat amb el Col·legi d’Arquitectes, les seves arquitectes, i a tot el poble de Catalunya, en aquests moments de dolor.

Desde el Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia, en nombre de los arquitectos gallegos y tras conocer los terribles sucesos que se produjeron en las últimas horas en diversos lugares de Catalunya, con tan lamentable pérdida de vidas humanas, queremos manifestar nuestra más enérgica repulsa a estos ataques, expresando nuestro profundo pesar y absoluta solidaridad con el Col·legi d’Arquitectes, sus arquitectos, y a todo el pueblo de Catalunya, en estos momentos de dolor.