Atención presencial e telefónica no COAG o xoves 7 de novembro

Posted by / 5 noviembre 2019 / Categories: coag / 0 Comments

Infórmase de que o vindeiro xoves 7 de novembro, debido a unha reunión do persoal do COAG na Sede colexial, as delegacións colexiais non terán servizo de atención presencial.

Tamén se indica que o horario de atención telefónica ese día será de 10:00 a 11:30 h.

En relación co anterior, lémbrase que, a través da plataforma, pode realizar consultas sobre cuestións como:

En caso de non ter claro o ámbito da consulta, deberase usar a modalidade de Outras consultas.

Tamén é posible presentar reclamacións por este medio.

Lamentamos as molestias que esta circunstancia poidan causar.

Atención presencial y telefónica en el COAG el jueves 7 de noviembre

Se informa de que el próximo jueves 7 de noviembre, debido a una reunión del personal del COAG en la Sede colegial, las delegaciones colegiales no tendrán servicio de atención presencial.

También se indica que el horario de atención telefónica ese día será de 10:00 a 11:30 h.

En relación con lo anterior, se recuerda que, a través de la plataforma, puede realizar consultas sobre cuestiones como:

En caso de no tener claro el ámbito de la consulta, se deberá usar la modalidad de Otras consultas.

También es posible presentar reclamaciones por este medio.