XUÑO 2014
venres 27/ 19.00 horas
O próximo venres 27 invitámoste á 4ª OLLADA NA RÚA. Terá lugar na Rúa Progreso nº109 para falar e reflexionar sobre a Casa Taboada, realizando visita por grupos ó interior da mesma. Para iso contaremos coas visións de Lucila Vázquez-Gulias dende o punto de vista do cidadán e de Elvira Carregado Pazos dende o punto de vista do arquitecto.
¿MIRAMOS TODOS XUNTOS E CONTÁMONOLO?
Edificio entre medianeiras que comezou a construirse no ano 1918 para Alejandro Anta Nóvoa, é o edificio máis representativo do modernismo na cidade de Ourense.
Dna. Mª Vitoria Carballo-Calero, no seu libro «La transformación de una ciudad – Orense…», afirma que o proxecto orixinal: «encóntrase «desaparecido» e que Vázquez-Gulías logra unha arquitectura moi persoal, ás veces dunha elegancia sofisticada, na que xunto a un tradicional repertorio de flores, guirnaldas, diademas e cabezas femininas (aos que aplica un ton vanguardista), teñen cabida forxas de Malingre (artesán do ferro da época), vidros, cerámicas, miradores acristalados e volumes construídos soltos en galería, como elementos dinamizadores. Algunhas solucións de síntese entre construcción e ornamento resultan realmente novidosas». Tamén afirma que sen dúbida «neste edificio «achégase a unha concepción gaudiana» do modernismo.
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JUNIO 2014
viernes 27/ 19.00 horas
El próximo viernes 27 te invitamos a la 4ª OLLADA NA RÚA. Tendrá lugar en la Rúa Progreso nº109 para hablar y reflexionar sobre la Casa Taboada, realizando visita por grupos al interior de la misma. Para ello contaremos con las visiones de Lucila Vázquez-Gulias desde el punto de vista del ciudadano y de Elvira Carregado Pazos desde el punto de vista del arquitecto.
¿MIRAMOS TODOS JUNTOS Y NOS LO CONTAMOS?
Edificio entre medianeras que comenzó a construirse en el año 1918 para Alejandro Anta Nóvoa, es el edificio más representativo del modernismo en la ciudad de Ourense.
Dña. M ª Victoria Carballo-Calero, en su libro «La transformación de una ciudad – Orense …», afirma que el proyecto original: «se encuentra «desaparecido» y que Vázquez-Gulías logra una arquitectura muy personal, a veces de una elegancia sofisticada, en la que junto a un tradicional repertorio de flores, guirnaldas, diademas y cabezas femeninas (a los que aplica un tono vanguardista), tienen cabida forjas de Malingre (artesano del hierro de la época), vidrios, cerámicas, miradores acristalados y volúmenes construidos sueltos en galería, como elementos dinamizadores. Algunas soluciones de síntesis entre construcción y ornamento resultan realmente novedosas». También afirma que sin duda «en este edificio «se acerca a una concepción gaudiana» del modernismo.