Acluxega. Xornada sobre Xeotermia. Pontevedra, 10 de decembro

27 Nov 2015

O Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia – Delegación de Pontevedra en colaboración coa Asociación Clúster da Xeotermia de Galicia (ACLUXEGA), organiza en Pontevedra unha Xornada sobre a Xeotermia.

A Xornada ten como obxectivo potenciar e difundir o coñecemento da xeotermia entre os colectivos profesionais interesados, entre eles o dos e as profesionais da arquitectura. Responderase á pregunta ¿que é a xeotermia? e abordarase o ámbito dos seus usos en edificación. A xornada finalizase cun coloquio.

O desenvolvemento da Xornada, que terá lugar na Sede da Delegación de Pontevedra do Colexio de Arquitectos de Galicia, centrásese en varios aspectos de interese; iníciase coa a presentación da xornada e de ACLUXEGA, outro aspecto que se trata sería o coñecemento da xeotermia, qué é a xeotermia, usos da xeotermia en edificación, aproveitamentos, sistemas e técnicas, xeotermia e eficiencia enerxética, compatibilidade con outros sistemas, etc. A actividade finalizará cun coloquio.

Xornada sobre Enerxía Geotérmica en Pontevedra

Data: 10/12/2015 – Xoves
Lugar: Colexio de Arquitectos de Pontevedra. Rúa Pastor Diaz nº1, 1º – 36001 Pontevedra
Hora: de 19:30 a 21:30 horas.

Relatores:
– Presentación do Acto e oportunidade da presenza de ACLUXEGA: Manuel Abelleira Argibay (COAG) e Belén Sío (ACLUXEGA),
– Xeotermia. Usos en Edificación. Parámetros e referencias de utilidade: Santiago López-Guerra Román. (Presidente de ACLUXEGA – Xeólogo).

Programa:
19:30 Presentación
19:45 Xeotermia. Usos da xeotermia en edificación.
21:00 Coloquio.

Entrada libre e gratuíta ata esgotar aforo

……….

Acluxega. Jornada sobre Geotermia. Pontevedra, 10 de diciembre

El Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia – Delegación de Pontevedra en colaboración con la Asociación Clúster de la Geotermia de Galicia (ACLUXEGA), organiza en Pontevedra una Jornada sobre la Xeotermia.

La Jornada tiene como objetivo potenciar y difundir el conocimiento de la geotermia entre los colectivos profesionales interesados, entre ellos el de los y las profesionales de la arquitectura. Se responderá a la pregunta “que es la geotermia” y se abordará el ámbito de sus usos en edificación. La jornada finalizara con un coloquio.

El desarrollo de la Jornada que tendrá lugar en la Sede de la Delegación de Pontevedra del Colegio de Arquitectos de Galicia, se centrara en varios aspectos de interés; se inicia con la a “presentación de la jornada y de ACLUXEGA”, otro aspecto que se trata sería el conocimiento de la geotermia “que es la geotermia”, “usos de la geotermia en edificación”, “aprovechamientos, sistemas y técnicas”, “Geotermia y eficiencia energética”, “compatibilidad con otros sistemas”, etc. La actividad finalizará con un coloquio.

Jornada sobre Energía Geotérmica en Ponetevdra

Data: 10/12/2015 – Jueves
Lugar: Colegio de Arquitectos de Pontevedra – Rúa Pastor Diaz nº1.1º – 36001 Pontevedra
Hora: de 19:30 a 21:30 horas.

Ponentes:
• Presentación del Acto y oportunidad de la presencia de ACLUXEGA: Manuel Abelleira Argibay (COAG) y Belén Sío (ACLUXEGA),
• Geotermia. Usos en Edificación. Parámetros y referencias de utilidad: Santiago López-Guerra Román. (Presidente de ACLUXEGA – Geólogo).

Programa:
19:30 Presentación
19:45 Geotermia. Usos de la geotermia en edificación.
21:00 Coloquio.

Entrada libre y gratuíta hasta agotar aforo