IGAPE: préstamos avalados para apoiar a pemes e autónomos no contexto do actual brote do COVID-19.

1 Abr 2020

No DOG de 1 de abril publícase a resolución do 31 de marzo de 2020 do Instituto Galego de Promoción Económica pola que se modifican as bases reguladoras do Marco de apoio ao acceso ao crédito das pequenas e medianas empresas, instrumentadas mediante convenio de colaboración entre o Instituto Galego de Promoción Económica (IGAPE), as sociedades de garantía recíproca e as entidades de crédito adheridas, publicadas mediante a Resolución do 7 de febreiro de 2020.

A principal modificación consiste na incorporación dentro das liñas de financiamento de préstamos avalados para apoiar a pemes e autónomos no contexto do actual brote do COVID-19.

ENLACE AO DOG

Máis información sobre os préstamos avalados:

ENLACE AO IGAPE

GUÍA TRAMITACIÓN REAVAL COVID 19

IGAPE: préstamos avalados para apoyar a pymes y autónomos en el contexto del actual brote del COVID-19.

En el DOG de 1 de abril se publica la resolución de 31 de marzo de 2020 del Instituto Gallego de Promoción Económica por la que se modifican las bases reguladoras del Marco de apoyo al acceso al crédito de las pequeñas y medianas empresas, instrumentadas mediante convenio de colaboración entre el Instituto Gallego de Promoción Económica (IGAPE), las sociedades de garantía mutua y las entidades de crédito adheridas, publicadas mediante la Resolución de 7 de febrero de 2020.

La principal modificación consiste en la incorporación dentro de las líneas de financiación de préstamos avalados para apoyar a pymes y autónomos en el contexto del actual brote del COVID-19.

ENLACE AL DOG

Más información sobre los préstamos avalados:

ENLACE AL IGAPE

GUÍA TRAMITACIÓN REAVAL COVID 19