Xornada HARO pavimentos de madeira

10 Feb 2015

Haro, empresa lider no sector empresarial de pavimentos, organizas nas Delegacións de Vigo e A Coruña estas xornadas co obxecto de dar a coñecer entre os colexiados os seus produtos e diferentes solucións de pavimentos en madeira. A xornada ten unha duración de 1 hora e media, e ao finalizar poderase visitar o showroom instalado na sala e gozar dun cóctel informal para os asistentes.
Máis información e inscricións nos seguientes enlaces:

Delegación de A Coruña, mércores 11 de febreiro
Delegación de Vigo, venres 13 de febreiro

JORANADA HARO PAVIMENTOS EN MADERA

Haro, empresa lider en el sector empresarial de pavimentos, organiza en las Delegaciones de Vigo y A Coruña estas jornadas con el objeto de dar a conocer entre los colegiados sus productos y diferentes soluciones de pavimentos en madera. La jornada tiene una duración de 1 hora y media, y al finalizar se podrá visitar el showroom instalado en la sala y disfrutar de un cóctel informal para los asistentes.

Más información e inscripciones en los siguientes enlaces:

Delegación de A Coruña, mércores 11 de febreiro
Delegación de Vigo, venres 13  de febreiro