Oferta de emprego para a empresa AECOM.

8 Jul 2014

img-dest-emprego2

O grupo Norconsulting, consultora de recursos humanos está realizando un proceso de selección de Arquitecto para a empresa AECOM para proxecto nas estacións do Metro de Jeddah en Arabia Saudí. A oferta remítese en inglés e, dado que se esixe fluidez neste idioma aos candidatos, non ten sido traducida. Continuar lendo para acceder aos detalles da oferta.

Grupo Norconsulting, consultora de recursos humanos, selecciona Arquitecto para la empresa AECOM.

El grupo Norconsulting, consultora de recursos humanos está realizando un proceso de selección de Arquitecto para la empresa AECOM para proyecto en las estaciones del Metro de Jeddah en Arabia Saudí. La oferta se remite en ingles y, dado que se exige fluidez en este idioma a los candidatos, no ha sido traducida. Continuar leyendo para acceder a los detalles de la oferta.

Station & Transit Design (Architect). Paris -based

We are urgently looking for 1 Station & Transit Design Architect with experience in Rail or Metro Projects for one of the largest Intl Engineering Company. Based  in Jeddah South Arabia.

The right candidate must be Graduate or Post Graduate Architectural Degree and professional qualifications (e.g., AIA, RIBA). 20 years of experience with deep knowledge in assessing the adequacy of impact on transport network due to development of metro rail and its mitigation as well as planning of additional transport network for enhancing the metro rail connectivity at city, regional, and state level. Must have worked or participated in at least five specific experiences in station/depot design. Managing architect competition for large projects is preferred. Out of 20 years, at least 10 years in the railway and transportation business. Experience in master planning and architecture during feasibility, detailed design, and build of major urban programs. -Minimum of 7 years of experience with management responsibilities.

Los curriculums por favor enviar a miguel@gruponorconsulting.com

Por favor importante que se abstenga quien no tenga fluidez en Inglés.