Xornada técnica de difusión: Visita ao edificio institucional da Universidade de Vigo no Berbés

5 Jul 2019

A Universidade de Vigo está a construir no Casco Vello unha Sede Institucional e de I+D que ten por obxectivo achegar a Universidade á cidade e contribuir á súa rexeneración. O edificio, deseñado por abalo alonso arquitectos, está construido cunha estrutura de madeira contralaminada que ademáis é o acabado do edificio.

A Delegación de Vigo do COAG organiza, xunto coa Universidade de Vigo e a Xunta de Galicia, unha visita guiada ao edificio, que terá lugar o próximo venres día 19 de xullo, ás 12:30 da mañá.

A xornada pretende dar a coñecer a metodoloxía construtiva que conleva este sistema e explicar as singularidades tidas en conta na execución da obra, así como difundir as boas prácticas necesarias nesta tipoloxía.

A visita estará guiada polos arquitectos Elizabeth Abalo e Gonzalo Alonso, que explicarán o edificio e o proxecto. Tamén estarán presentes o director Técnico de Infraestruturas da Universidade de Vigo, Héctor Álvarez Arias, o director da Axencia Galega da Industria Forestal (XERA) da Xunta de Galicia, José Ignacio Lema Piñeiro, así como Manuel Touza e Azahara Soilán, técnicos de XERA-CIS MADEIRA.

Para asistir, é imprescindible inscrición previa. Estará aberta ata esgotar as prazas dispoñibles, que se adxudicarán por rigurosa orde de inscrición.

Máis información e inscrición AQUÍ

……….

La Universidad de Vigo está construyendo en el Casco Vello una Sede Institucional y de I+D que tiene por objetivo acercar la Universidad a la ciudad y contribuir á súa rexeneración. El edificio, diseñado por abalo alonso arquitectos, está construido con una estructura de madera contralaminada que ademáis es el acabado del edificio.

La Delegación de Vigo del COAG organiza, junto con la Universidad de Vigo e a Xunta de Galicia, una visita guiada al edificio, que tendrá lugar el próximo viernes día 19 de julio a las 12:30 de la mañana.

La jornada pretende dar a conocer la metodología constructiva que conlleva este sistema y explicar las singularidades tenidas en cuenta en la ejecución de la obra, así como difundir las buenas prácticas necesarias en esta tipología. La visita estará guiada polos arquitectos Elizabeth Balanceo y Gonzalo Alonso, que explicarán el edificio y el proyecto. También estarán presentes el director Técnico de Infraestruturas de la Universidad de Vigo, Héctor Álvarez Arias, el director de la Agencia Gallega de la Industria Forestal (GENERA) de la Junta de Galicia, José Ignacio Lema Pino, así como Manuel Touza y Azahara Soilán, técnicos de GENERA-CIS MADERA.

Para asistir, es imprescindible inscripción previa. Estará abierta hasta agotar las plazas disponibles, que se adjudicarán por riguroso orden de inscripción.

Más información e inscripción AQUÍ