Peche das Delegacións de Ferrol e Ourense o día 7 de decembro

5 Dic 2018

Infórmase de que as Delegacións de Ferrol e Ourense permanecerán pechadas o día 7 de decembro.

Así mesmo, debido á redución de efectivos por mor das vacacións do persoal o 7 de decembro, a capacidade de atención telefónica e presencial do Colexio verase reducida, polo que se recomenda realizar calquera consulta ou solicitude a través da plataforma de consultas colexial, dispoñible no panel de servizos da web colexial.

Lamentamos as molestias que esta situación poda causar.

Cierre de las Delegaciones de Ferrol y Ourense el día 7 de diciembre

Se informa de que las Delegaciones de Ferrol y Ourense permanecerán cerradas el día 7 de diciembre.

Así mismo, debido a la reducción de efectivos debido a las vacacións del personal el 7 de diciembre, la capacidad de atención telefónica y presencial del Colegio se verá reducida, por lo que se recomienda realizar cualquier consulta u solicitud a través de la plataforma de consultas colegial, disponible en el panel de servicios de la web colegial.

Lamentamos las molestias que esta situación pueda causar.