Curso de Infografía 3D con Sketchup e Artlantis

8 Oct 2014

Curso orientado a estudantes de arquitectura, arquitectos, deseñadores, enxeñeiros e público en xeral interesados no modelado dixital do campo da arquitectura e o deseño.
Sketchup é unha poderosa e intuitiva ferramenta de modelado 3D ideal para crear deseños conceptuais, percorridos virtuais e presentacións 2D, dunha maneira rápida e eficiente. O obxectivo do curso é utilizar a ferramenta para crear un modelado de forma rápida e realizar o fluxo de traballo de presentación co propio programa ou integralo ao posterior fluxo de traballo de Artlantis Studio.
Artlantis Studio é un programa deseñado para crear renders de alta calidade dos seus arquivos 3D, fornecéndolle vistas completas e realistas das súas escenas, obxectos e panoramas VR así como percorridos virtuais cunha calidade profesional. O obxectivo do curso é coñecer a interface do programa, entender a súa lóxica e a súa integración ás outras aplicacións e aproveitar ao máximo as ferramentas.

Datos do evento:
Docente: Jesús Somoza – Arquitecto.
Duración: 24 horas.
Fechas: 13, 14, 15, 20, 21 y 22 de outubro de 2014.
Horario: Luns, martes e mércores de 16:00 a 20:00.
Dónde: Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).
Precio:
285 € Precio ordinario
200 € Colegiados COAG
175 € Colegiados COAG con tramo de formación

Máis información e inscrición aquí

Curso de Infografía 3D con Sketchup y Artlantis

Curso orientado a estudiantes de arquitectura, arquitectos, diseñadores, ingenieros y público en general interesados en el modelado digital del campo de la arquitectura y el diseño.
Sketchup es una poderosa e intuitiva herramienta de modelado 3D ideal para crear diseños conceptuales, recorridos virtuales y presentaciones 2D, de una manera rápida y eficiente. El objetivo del curso es utilizar la herramienta para crear un modelado de forma rápida y realizar la flujo de trabajo de presentación con el propio programa o integrarlo al posterior flujo de trabajo de Artlantis Studio.
Artlantis Studio es un programa diseñado para crear renders de alta calidad de sus archivos 3D, suministrándole vistas completas y realistas de sus escenas, objetos y panoramas VR así como recorridos virtuales con una calidad profesional. El objetivo del curso es conocer la interface del programa, entender su lógica y su integración a las otras aplicaciones y aprovechar al máximo las herramientas.

Datos del evento:
Docente: Jesús Somoza – Arquitecto.
Duración: 24 horas.
Fechas: 13, 14, 15, 20, 21 y 22 de octubre de 2014.
Horario: Lunes, martes y miércoles de 16:00 a 20:00.
Dónde: Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).
Precio:
285 € Precio ordinario
200 € Colegiados COAG
175 € Colegiados COAG con tramo de formación

Más información e inscripción aquí