CUPA. Solucións ao HE para quedar de pedra. Plantexamento, respostas e solucións en pedra natural para o cumprimento do novo Documento Básico de Aforro Enerxético.

11 Jun 2014

A empresa CUPA, líder internacional na produción e comercialización de produtos de construción elaborados a partir de pedra natural nas súas distintas variantes, organiza en Vigo, Santiago e A Coruña unha xornada técnica que terá lugar os días 16, 17 e 18 de xuño, respectivamente, onde se exporán diferentes solucións en pedra natural dende o punto de vista do cumprimento das esixencias do novo Documento Básico de Aforro Enerxético do CTE.

Datos do evento:
Datas e lugares de celebración:
– Luns 16 de xuño, de 19:00 a 21:00 horas
Delegación de Vigo do Colexio de Arquitectos
Doutor Cadaval, nº 5, Vigo
– Martes 17 de xuño, de 19:00 a 21:00 horas
Delegación de Santiago do Colexio de Arquitectos
Praza da Quintana, nº3, Santiago de Compostela
– Mércores 18 de xuño, de 19:00 a 21:00 horas
Delegación da Coruña do Colexio de Arquitectos
Federico Tapia, nº 62, A Coruña
Ponente:
Adriana Santamaría. Arquitecto.
Programa:
Esporanse as diferenzas entre os Documentos Básicos de Aforro Enerxético e a continuación estudaranse as diversas opcións para revestimentos de fachadas, chans e cubertas en pedra natural para o cumprimento para este documento básico. Ademais estudaranse as posibilidades para conseguir un Edificio de consumo enerxético case nulo e con materiais cunha pegada de carbono mínima.
Por último exporanse algúns exemplos de arquitectura de obra nova e de rehabilitación.
Máis información e inscrición aquí

Vigo,  16 de xuño
Santiago, 17 de xuño
A Coruña, 18 de xuño

“Soluciones al HE para quedarse de piedra”.
Planteamiento, respuestas y soluciones en piedra natural para el cumplimiento del nuevo Documento Básico de Ahorro Energético.

La empresa CUPA, líder internacional en la producción y comercialización de productos de construcción elaborados a partir de piedra natural en sus distintas variantes, organiza en Vigo, Santiago y A Coruña una jornada técnica que tendrá lugar los días 16, 17 y 18 de junio, respectivamente, donde se expondrán diferentes soluciones en piedra natural desde el punto de vista del cumplimiento de las exigencias del nuevo Documento Básico de Ahorro Energético del CTE.

Datos del evento:
Fechas y lugares de celebración:
– Lunes 16 de junio, de 19:00 a 21:00 horas
Delegación de Vigo del Colegio de Arquitectos
Doutor Cadaval, nº 5, Vigo
– Martes 17 de junio, de 19:00 a 21:00 horas
Delegación de Santiago del Colegio de Arquitectos
Plaza de la Quintana, nº3, Santiago de Compostela
– Miércoles 18 de junio, de 19:00 a 21:00 horas
Delegación de A Coruña del Colegio de Arquitectos
Federico Tapia, nº 62, A Coruña
Ponentes:
Adriana Santamaría. Arquitecto.
Programa:
Se plantearan las diferencias entre los Documentos Básicos de Ahorro Energético y a continuación se estudiarán las diversas opciones para revestimientos de fachadas, suelos y cubiertas en piedra natural para el cumplimiento  para este documento. Además se estudiarán las posibilidades para conseguir un Edificio de consumo energético casi nulo y con materiales con una huella de carbono mínima.
Por último se expondrán algunos ejemplos de arquitectura de obra nueva y de rehabilitación.
Más información e inscripción aquí:

Vigo,  16 de junio
Santiago, 17 de junio