Convenio COAG Imasgal. Novas condicións BIM 2.015

5 May 2015

Dentro do convenio marco asinado entre IMASGAL e o Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia, definíronse novas condicións vantaxosas para os colexiados en relación coa formación BIM e adquisición de software.

REVIT ARCHICAD ALLPLAN
Cursos de niveis iniciación, intermedio e avanzado.
Podes consultar as convocatorias dos cursos para os próximos dous meses vista aquí

DURACIÓN DOS CURSOS (NOVIDADE)
Todos os cursos de Revit, ArchiCAD e Allplan pasan ao formato 20+25.
Modalidade mixta: 20h presenciais + 25h e-learning
Modalidade online: 20h webinars + 25h e-learning
Xornadas horas presenciais ou en webinars: 5h por xornada.
Podes ampliar a información sobre a metodoloxía de impartición aquí.

PREZOS PARA COLEXIADOS (NOVIDADE)
Con cota de formación: Nivel I 175 € | Nivel II 175 € (– 40 € se realizou o nivel I).
Sen cota de formación: Nivel I 216 €| Nivel II 216 € (– 40 € se realizou o nivel I).

CONDICIÓNS PARTICULARES
ALLPLAN (NOVIDADE)
Licenza gratuíta de Allplan Arquitectura Plus cunha duración de 6 meses: para aqueles colexiados que realicen un curso con aproveitamento de Allplan.
Compra de licenza de Allplan: Desconto do 30% sobre a lista oficial de prezos 2015.
Seminarios gratuítos: Realizaranse convocatorias de seminarios gratuítos para a presentación do software.

ARCHICAD (NOVIDADE)
Licenza gratuíta de ArchiCAD educacional cunha duración de 1 ano: Para aqueles colexiados que realicen un curso de ArchiCAD dentro do convenio.
Compra de licenza ArchiCAD e ArchiCAD LT: Aqueles colexiados que realicen unha compra dunha licenza nun período de 3 meses posterior á realización do curso, poderán descontar o 50% ou o 100% do importe da formación na compra dunha licenza de ArchiCAD LT e ArchiCAD Full respectivamente.

……….

Convenio COAG Imasgal. Nuevas condiciones BIM 2015
Dentro del convenio marco firmado entre IMASGAL y el Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia, se han definido nuevas condiciones ventajosas para los colegiados en relación con la formación BIM y adquisición de software.

REVIT ARCHICAD ALLPLAN
Cursos de niveles iniciación, intermedio y avanzado.
Puedes consultar las convocatorias de los cursos para los próximos dos meses aquí.

DURACIÓN DE LOS CURSOS (NOVEDAD)
Todos los cursos de Revit, ArchiCAD y Allplan pasan al formato 20+25.
Modalidad mixta: 20h presenciales + 25h e-learning
Modalidad online: 20h webinars + 25h e-learning
Jornadas horas presenciales o en webinars: 5h por jornada.
Puedes ampliar información sobre la metodología de impartición aquí.

PRECIOS PARA COLEGIADOS (NOVEDAD)
Con cuota de formación: Nivel I 175 € | Nivel II 175 € (- 40 € si ha realizado el nivel I).
Sin cuota de formación: Nivel I 216 € | Nivel II 216 € (- 40 € si ha realizado el nivel I).

CONDICIONES PARTICULARES
ALLPLAN (NOVEDAD)
Licencia gratuita de Allplan Arquitectura Plus con una duración de 6 meses: para aquellos colegiados que realicen un curso con aprovechamiento de Allplan.
Compra de licencia de Allplan: Descuento del 30% sobre la lista oficial de precios 2015.
Seminarios gratuitos: Se realizarán convocatorias de seminarios gratuitos para la presentación del software.
Solicite información

ARCHICAD (NOVEDAD)
Licencia gratuita de ArchiCAD educacional con una duración de 1 año: Para aquellos colegiados que realicen un curso de ArchiCAD dentro del convenio.
Compra de licencia ArchiCAD y ArchiCAD LT: Aquellos colegiados que realicen una compra de una licencia en un periodo de 3 meses posterior a la realización de los curso, podrán descontar el 50% o el 100% del importe de la formación en la compra de una licencia de ArchiCAD LT y ArchiCAD Full respectivamente.
Solicite información